Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Noen som har erfaring fra Naprapat i Haugesund?? Ser både Din naprapat og Naprapatlandslaget har avdelingen der.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Noen som har erfaring fra Naprapat i Haugesund?? Ser både Din naprapat og Naprapatlandslaget har avdelingen der. Ingen som har noen erfaring med noen av disse?????????? Jeg også lurer på d????
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Ingen som har noen erfaring med noen av disse?????????? Jeg også lurer på d???? Jeg anbefaler Din Naprapat. Dyktig, og er vel også rimeligere og har lengre behandlingstid enn landslaget!
Gjest Gjest_Trond_* Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Jeg anbefaler naprapatlandslaget. Vældi førnøjd! Les mer på www.naprapatlandslaget.no
Gjest Johanna Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Jeg har selv vært kunde hos din naprapat når jeg gikk gravid med mine to yngste barn. Holdt iallefall min bekkenløsning borte:) Jeg har venner som har vært hos både naprapatlandslaget og din naprapat med gode erfaringer. Men det jeg har forstådt angående naprapatlandslaget er at de bruker en del nyutdannet,og de fleste jobber der bare 1 år før de drar videre... Jeg liker å gå til samme terapeut!
Gjest Mali Wiik Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Tror nok at begge klinikkene har like lang behandlingstid, og tar ca like mye per behandling. Jeg har vært hos Din Naprapat med gode resultater. Skulle finne hjemmesiden deres, og ser at de har endret den til www.dnhk.no
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 OT, men hva gjør egentlig en Naprapat og hvor har denne sin utdannelse fra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå