Gå til innhold

Ulykkelig forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ulykkelig forelsket i gullfisken til naboen.

Hvordan skal jeg gå frem for å innlede et forhold til dette fantastisk

sexy vesenet?? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta deg en tur til Madam Mim. Kanskje hun kan trylle deg til en lekker, liten fisk.

Det er jo en start...

Skrevet

Jeg tror jeg ville satset på automatisk translaksjonsjustering med dobbelt FTE-spenning.

Skrevet

Du kan jo for eksempel prøve å frityrsteke den?

Skrevet

Mora til en kompis av meg frøs gullfisken hans i fryseren. Hun trodde han ville ha den, siden han hadde fått den i gave av oss......kanskje du kan fryse den :kul:

Skrevet

Frityrsteker du den du er forelsket i, Bertha??? :o Personlig heller jeg mer til nedlegging på glass......

Skrevet
Frityrsteker du den du er forelsket i, Bertha???  :o

De gangene jeg er sinnsykt tiltrukket av gullfisk, ja.

Gjest Anonymous
Skrevet
Personlig heller jeg mer til nedlegging på glass......

PØH! Tomt skryt!! JEg vet nemlig at du heller mest til nedlegging på bomull, eventuelt på linoleumsbelegg dersom det haster... Bare spør, for dette har jeg greie på...

:ler:

Skrevet

PØH! Tomt skryt!! JEg vet nemlig at du heller mest til nedlegging på bomull, eventuelt på linoleumsbelegg dersom det haster... Bare spør, for dette har jeg greie på...

Vi hadde et bord m glassplate, skjønner du.....Men ellers, nedlegging på isbjørnskinn....imaginært sådan......dyreverner som jeg jo skryter på meg å være....men liker tanken!!! Isbjørnskinn foran åpen ild.....rødvin....Morten Abel!!! In the winter, in the winter....HJELP!!! Stopp meg noen.....Romantisk visvas..... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

En avsporing; reinsdyrskinn foran åpen ild er også en mulighet, men ikke fyr med gran!

For å si det sånn; det slo gnister mellom oss, og vi måtte flytte til et sikrere sted...

Beklager avsporingen, forresten - gullfiskfaglige ting er jeg svak på!

Skrevet
En avsporing; reinsdyrskinn foran åpen ild er også en mulighet' date=' men [b']ikke fyr med gran!

For å si det sånn; det slo gnister mellom oss, og vi måtte flytte til et sikrere sted...

Beklager avsporingen, forresten - gullfiskfaglige ting er jeg svak på!

....og Joika-kaker??? Og innleid, proff joiker fra Kautosjokk? M innlagte samiske dansetrinn spesialtilpasset en kjærlighetsjoik? MÅÅÅ jo bli en uforglemmelig opplevelse hvis vi holder oss unna denne tørrgrana da.... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...