Gjest arg Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Var hos frisøren for å få det gul-oransje håret mitt lyst, men frisøren sa at hun ikke kunne garantere noenting. Etter at jeg var ferdig, kunne jeg ikke se noen forskjell, og håret var fortsatt like grusomt. Så hva gjør jeg nå? Bestiller ny time hos frisøren, prøver selv? Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Kan ikke gå ut døren omtrent.. Ser helt grusomt ut. Skulle prøve å farge øyenbryene lysere for å se om det hjalp, men ble selvfølgelig helt mørke brune, så alt ser helt grusomt ut:( Noen som har noen gode råd til meg?
Brianna Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Var hos frisøren for å få det gul-oransje håret mitt lyst, men frisøren sa at hun ikke kunne garantere noenting. Etter at jeg var ferdig, kunne jeg ikke se noen forskjell, og håret var fortsatt like grusomt. Så hva gjør jeg nå? Bestiller ny time hos frisøren, prøver selv? Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Kan ikke gå ut døren omtrent.. Ser helt grusomt ut. Skulle prøve å farge øyenbryene lysere for å se om det hjalp, men ble selvfølgelig helt mørke brune, så alt ser helt grusomt ut:( Noen som har noen gode råd til meg? Jeg syntes at du skulle klage til frisøren, det gjorde jeg nettopp. Ingen sure miner husk at solen lysner gult hår utrolig effektivt, det er det jeg venter på nå. Kanksje det er en god id e å sole seg i hagen? Og når det gjelder øyenbrynene... prøv å farg de en gang til i en lys lys farge, men husk: aldri ha varme farger i øyenbrynene!! regel nr en. Inntil ting bedrer seg litt, bruk solbriller og caps! Det er jo kjempefint uansett om sommeren Ikke fortvil, du ser mye bedre ut enn du selv tror
Gjest Gjest ts Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Ts her.. var hos flere frisører i dag, men ingen ville røre håret mitt, det var for skadet osv, og kunne til nød stripe det mellom brunt.. Og de skulle ha flere 1000 for det, så kjøpte askeblond farge, og prøvde en siste gang selv (selv om det alltid har gått dårlig..), og det ble faktisk ikke så verst! Kan iallfall gå ute uten å få merkelig blikk.. Tenkte å prøve en pakke til for å få vekk det meste av gulfargen som satt igjen. Håper det funker..
Gjest SmallTalk Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Jeg tror du burde vente noen dager før du farger håret enda en gang. Vanligvis så trenger håret litt tid på å roe seg, også kan det lønne seg å bli kvitt litt overskuddsfarge først. Kjøp deg en god lillashampo og bruk den aktivt i noen dager, det kan hende at det fjerner det siste gulskjæret fra håret ditt. I tillegg bør du nok skaffe deg en god proteinkur til håret. Det høres ganske hærpa ut, og trenger nok litt næring.
Gjest ts Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Jeg tror du burde vente noen dager før du farger håret enda en gang. Vanligvis så trenger håret litt tid på å roe seg, også kan det lønne seg å bli kvitt litt overskuddsfarge først. Kjøp deg en god lillashampo og bruk den aktivt i noen dager, det kan hende at det fjerner det siste gulskjæret fra håret ditt. I tillegg bør du nok skaffe deg en god proteinkur til håret. Det høres ganske hærpa ut, og trenger nok litt næring. vet du hvor man kan få kjøpt lillashamo? har du noen anbefalinger?
Gjest SmallTalk Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Alle frisørene jeg har vært borti selger lillashampoer. Vil tro at du får kjøpt det hos nærmeste frisør du også. Jeg har dessverre ikke noen anbefaling av merke, ettersom det er en god stund siden jeg brukte lillashampo sist. Når det er sagt så er de aller fleste frisørmerker gode, så det er egentlig bare å velge og vrake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå