Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Purple
Skrevet

Jeg skal flytte og vil ha flyttebyrå til å gjøre jobben. Har kontaktet noen byråer og fått priser. Lurer nå på hvem jeg bør velge.

Byrå 1:

850 kr pr time for 2 menn og en bil. De tror jobben tar 2-3 timer.

Byrå 2:

850 kr pr time for 2 menn og en bil. De har ikke sagt noe om hvor lang tid de tror det tar.

Byrå 3:

1100 kr pr time for 3 menn og en bil. De tror jobben tar 4 timer.

Hos byrå 3 får jeg altså en ekstra mann for 250 kr mer pr time. Det betyr at det vil gå fortere. Men det er jo litt rart at de tror jobben vil ta 4 timer med 3 mann, mens byrå 1 tror det tar 2-3 timer med 2 mann!

Noen som har erfaringer med noen av følgende flyttebyråer i Oslo: Grünerløkka flyttebyrå, Flytteekspressen, Kristiania Visegutkontor og/eller Anders Transport?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skal flytte og vil ha flyttebyrå til å gjøre jobben. Har kontaktet noen byråer og fått priser. Lurer nå på hvem jeg bør velge.

Byrå 1:

850 kr pr time for 2 menn og en bil. De tror jobben tar 2-3 timer.

Byrå 2:

850 kr pr time for 2 menn og en bil. De har ikke sagt noe om hvor lang tid de tror det tar.

Byrå 3:

1100 kr pr time for 3 menn og en bil. De tror jobben tar 4 timer.

Hos byrå 3 får jeg altså en ekstra mann for 250 kr mer pr time. Det betyr at det vil gå fortere. Men det er jo litt rart at de tror jobben vil ta 4 timer med 3 mann, mens byrå 1 tror det tar 2-3 timer med 2 mann!

Noen som har erfaringer med noen av følgende flyttebyråer i Oslo: Grünerløkka flyttebyrå, Flytteekspressen, Kristiania Visegutkontor og/eller Anders Transport?

Jeg brukte Anders Transport når jeg flyttet i går (innad i Oslo). De var veldig flinke og hyggelige. Anbefaler de på det sterkeste. Om du er OBOS-medlem får du 10% rabatt hos dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...