Gå til innhold

Sjenert

Gjest Gjest_Maria_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Jeg sliter litt med dårlig selvtillit, og har oppdaget at jeg generelt sett mener at jeg selv fortjener svært lite. Dette gjelder også i senga. Kjærsten min liker å slikke meg, og har sagt at han ikke har noen problemer med det, men jeg klarer bare ikke å tro han og mange av gangene han har lyst til å "overraske" meg med en liten orgasme trekker jeg meg unna og nekter han å slikke fordi jeg føler meg ekkel =/

Og om han da får lov til å slikke meg forlanger jeg å få lov til å suge han etterpå, for jeg klarer rett og slett ikke å ta imot noe som er bra uten å gi noe tilbake. Jeg kan jo også finne på å ville overraske han med en kjapp orgasme før vi drar noe sted eller om morgenen etc, og har ingen problemer med å gi han uten at jeg får noe tilbake.

Det liksom bare irriterer meg på et vis at jeg ikke klarer å ta imot med god samvittighet og nyte det slik jeg burde. Fler som opplever det sånn?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er veldig dumt at du tror du fortjener lite, både i og utenfor senga. Er jo ikke slik at du bare skal være der for han, og han viser jo også at han vil gi deg nytelse. Han vil gjerne slikke deg fordi han liker det, og fordi han vet at du liker det. At du vil gi noe tilbake er jo bare fint, men det må ikke bli en besettelse. Du kan heller gi litt ekstra oppmerksomhet neste gang dere har sex??? Det er jo litt dumt at det plager deg, men er nok ikke helt uvanlig heller.

Når min kone overrasker meg med et raskt avsug er det klart jeg vil gi noe igjen. Passer det ikke akkurat der og da, så tar vi det igjen ved neste anledning. Da har vi løst det til det beste for begge parter :yvonne:

Gjest Gjest
Skrevet

Å ville gi noe tilbake er en god egenskap. Hos oss var det sånn at jeg selv ikke ønsket å motta, men gjerne ville gi det. Men det ville ikke han når det ikke var gjensidig :sukk:

Skrevet

Partneren din setter sikkert veldig pris på - altså han også får utbytte av - å slikke deg. Snakk med han om det, å prøv å forstå at han liker kroppen din og tenner på deg ;) .

Skrevet

Er nok riktig det, jeg hadde aldri slikka en jente jeg ikke tente over gjennomsnittet på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...