aline Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hei. Jeg håper å få til noen langhelger til utlandet i løpet av sommeren og høsten, men er aldri helt sikker på om jeg leter på de ultimate stedene når jeg leter etter billige flybilletter. synes alltid jeg hører; du kunne fått det billere den DET da!! Selv bruker jeg: - gotogate - restplass.no - finn.no - travelpartner - har sjekket litt på Kelko, men synes de har dyrere billetter en andre - solfaktor.no samt at jeg søker generellt på google, men det er alltid noen som mener det bør finnes billigere billetter, men da vet jeg jammen ikke hvor jeg skal finne de billigste. Hadde vært gøy å sett hvor dere finner billigbilletter, kanskje får jeg noen tips så jeg kan fly så billig at jeg har råd til enda flere turer. :D (planlegger hovedsakelig madrid, og finner stort sett til mellom 2500-3500 tur retur, kun fly. Juli. Er jeg helt på jordet? noen som finner billetter til madrid billigere i juli?)
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Bruker finn eller kelkoo for å få oversikt, og så går jeg rett på flyselskapene, som regel ligger de på samme pris eller litt billigere enn gjennom diverse nettbyråer.
LadyGaga Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Det billigste jeg fant var 2440 kr. gjennom Lufthansa (regnet da med en uke, midt i juli). Alt annet lå rundt prisene du nevner.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 www.budjet.no www.reisbillig.no www.skyscanner.net
Sheenaca Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Jeg har et par ganger funnet de billigste billettene på www.travellink.no. Jeg så en test ifjor en gang at Finn Reise var best i test av reisesøkemotorene, men da jeg forsøkte fant Finn Reise mye dårligere tilbud enn Travellink. Men nå reiser du i juli, og da er det dyrt, rett og slett. Jeg har også kikket litt på reiser, både rutefly og charter, og alt ser ut til å bli fullere og dyrere i juli. Med mindre du er villig til å pakke kofferten og sitte klar, og bestille charterbilletter dagen før du skal reise. Mye mulig at disse menneskene som mener at du kunne funnet alt så mye billigere, glemmer at det er forskjell fra år til år, og fra måned til måned.
Gjest Reveal ii Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 Nå har ikke de Madrid som reisemål da, men jeg har kommet langt med Norwegian.no på flere av mine reiser. Vi kommer oss forresten på langweekend til Gdansk for 1800.- t/r for to personer i juli. Betalte tilsvarende for tur til Krakow, enda billigere til Stockholm og København. Dersom du ikke er helt bestemt for sted kan det være verdt i legge inn datoer i lavpriskalenderen- og bare søke på reisemålene- for så å se hvor du kommer deg billigst;-)
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Jeg bruker Terminal A til våre reiser. Billettene vi nettopp kjøpte til Italia var mye billigere der enn på for eksempel finn.no.
aline Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2009 tusen takk alle sammen, fant på budjet.no, så nå blir det ny spaniatur!! weeeee...
gard Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 Hei Jeg sjekker finn.no, reisefeber.no, KLM, Lufthansa, SAS direkte...men det er også lurt å melde seg på for å få nyhetsbrev for da kan en være tidlig ute når det legges ut billig billetter fra selskapene :-)
Monarabb Skrevet 28. juni 2009 #10 Skrevet 28. juni 2009 Hiver meg på tipset til Gard her jeg! Jeg får nyhetsbrev på mail og det er suuupert! Ellers så kan du finne mye bra på flyselskapenes egne nettsider, det er ofte kampanjer ute som man ikke alltid har oversikt over før man går inn på nettsidene! Har og brukt kelkoo en del
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2009 #12 Skrevet 28. juni 2009 - har sjekket litt på Kelko, men synes de har dyrere billetter en andre Nå har ikke Kelkoo noen billetter i det hele tatt, da det bare er en søkemotor som søker igjennom sidene til flere reisebyråer for å finne den billigste.
aline Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2009 Nå har ikke Kelkoo noen billetter i det hele tatt, da det bare er en søkemotor som søker igjennom sidene til flere reisebyråer for å finne den billigste. jeg vet det, akkurat som alle de andre søkesidene som kan gi deg tips om hvor finne de billigste billettene, men jeg har altså foreløpig funnet billigere billetter på andre søkemotorer en kelko.
Cata Skrevet 28. juni 2009 #14 Skrevet 28. juni 2009 Så det var nevnt i et innlegg ovenfor, men støtter forslaget om "reisbillig.no" helhjertet. Har brukt det selv noen ganger, men hva viktigere er - en mer enn gjennomsnittet reiseglad kollega har "testet det ut" en del og han påstår det holder hva det lover og at det så avgjort er "gode" priser å få der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå