Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hva skal talen egentlig inneholde? Jeg og min kommende mann diskuterte dette litt. Skal vi takke våre egne foreldre eller bare den tilkommendes foreldre? Andre tips? Fikk plutselig litt panikk i dag. Vi gifter oss nå til lørdag og jeg er egentlig en sånn som er tidlig ute med ting. Godt det meste annet er ordnet i god tid da På forhånd takk
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Skal dere holde tale sammen på en måte? Jeg har også tenkt litt på det, og gjøre en morsom vri på det... Fint om noen kommer med tips, og evt. erfaringer med å holde tale sammen (ikke for å kuppe tråden altså). Hvis dere bytter på å snakke synes jeg det passer best at du takker hans foreldre, og han dine...
Sunshine Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Jeg synes man kan takke sine egne foreldre for at de har gitt de en god barndom, og hjulpet til med ditt og datt, og så takke svigerforeldrene for at de (f.eks) har tatt en godt i mot, oppfostrert et så flott barn osv. Jeg ville også takket alle vennene mine for all støtte og moro opp igjennom, og gjestene for at de kom.
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Vi kom frem til å gjøre det slik som "gjest" skrev. Vi takker hverandres foreldre. Jeg ville egentlig takke min egen familie og mer til Det ble til at det tok sånn tid og tok oppmerksomheten fra den talen egentlig var sånn. Så var i grunn greit at det ble slik. Var veldig fint det jeg skrev til familien min, så får spare det til en annen anledning Liker best når taler er korte og konsise, men bra. Selv etter at jeg kuttet ut min egen familie, ble den 8 min (med pauser og at jeg snakker så sakte som man bør). Synes det er mer enn nok. Ville egentlig ha den på 5 min, men siden jeg er bruden, så får vel 8 min gå Har en blanding mellom det seriøse og spøking. Har forberedt min kommende mann om det Lett å miste trua på talen sin, så må bare holde motet oppe og si til meg selv at den er bra. Synes jo mens jeg øver, men med en gang jeg er ferdig, er jeg fæl på å tenke "hmm, er den egentlig no særlig bra?" Huff, er vel endel nerver i bildet. Snart bare en dag igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå