Gjest Elsie Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Kan jeg virkelig ta feil,helgen var her å jeg skulle levere barn til barnefar. Han sendte barna inn i leiligheten sin og stod igjen å så etter meg. Akkurar samme skjedde på søndag,far stod å så etter oss,men tror ikke vedkommende fikk med seg at jeg la merke til dette. Ble litt paff for hadde ikke regnet med dette,far har etablert seg på nytt(samboer) Føler ikke riktig eller tøff til å spørre,men hvordan ville dere syns det hadde vært? Vi gikk fra hverandre 3år siden.
Rosalie Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Oj, her legger vi da veldig mye i absolutt ingenting, ser jeg.
Envy Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Hæ? du legger kanskje litt mye i litt lite ja, ts :gjeiper: Jeg ville ikke sett på det som unormalt at en far ser etter barna sine når de reiser fra han..
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Han ser ikke etter barna. Han har nettopp mottatt ungene, og står så og ser etter eks dama, altså moren til ungene.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Hva var grunnen til at dere gikk fra hverandre da? Kanskje det er der du må lete for å finne svar....
Gjest Grafica Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Kanskje han ser etter deg og tenker "gud bedre jeg er glad jeg er kvitt den drittkjerringa", "hu har lagt på seg over baken", "lurer på om jeg må male gjerdet", "dæven, puppene til hun på butikken var fine altså"... Eller kanskje du innbilder deg ting. Kanskje han bare stod og nøyt finværet. Snakk om å famle etter halmstrå. Hva forventer du at vi skal svare her? "JAAAA han vil ha deg tilbake, nå kan dere leve lykkelig alle deres dager!" Vi er verken tankelesere eller synske her inne...
Gjest Pet Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Han gjorde det det sikkert bare for å gjøre seg interessant slik at du skulle lure på hvorfor han gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå