Gå til innhold

Klorestativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå utvidet ungeflokken litt og med tre katter kreves det litt mer enn bare et lite klorestativ. Det vi har nå er ca 150 høyt men gir ikke så mange lekemuligheter ettersom det er beregnet på en liten katt og våre store hannkatter har litt problemer med å holde seg oppe på de små platformene.

Den nye pusen elsker da det gamle huset, men det har ført til at de gamle ikke vil bruke det så mye lenger. Så vi er på utkikk etter et som er litt høyde på og som har to eller flere "huler" Ser også at de fleste "hulene" har så små åpninger, eller flere åpninger og det er vi vel ikke så opptatt av.

Har også vurdert ideen om å snekkre et selv, men vil da bli nødt til å kjøpe noen deler ettersom ikke alt passer for hjemmesnekring.

Noen som har tips eller vet av nettsider som fører slike produkter evt, utenlandske sider som selger til norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet at Ellos selger klore-/klatrestativer som er en del billigere enn de man kjøper i dyrebutikk. Sist jeg så en katalog hadde de fem-seks forskjellige stativer i ymse størrelser. Men jeg har ikke prøvd disse selv, så jeg vet ikke hvor solide de er.

Endret av Sheenaca
Skrevet

Jeg har kjøpt klorestativ hos Ellos, var ingen feil på de og like stødig og solide som de du kjøper i butikken. Mine to puser har snart slitt ut begge to jeg kjøpte der.

Skrevet

prøv på www.stargate.nu, han selger også deler til klatrestativ :) Ellers vet jeg at zooplus også har div. klatrestativ inne..

Skrevet

takk for tips. Jeg er stooort ellosfan. Har konto så jeg bestiller nesten noe hver måned. Så på et der det var blått og kostet så lit som 499/ 600 eller noe, men tre dager senere var det utsolgt :( det var av den typen som hadde det blåmønstret stoff. Angrer stort på at jeg ikke kjøpte den første dagen.

Stargate har mye fint, men med tre katter som aktivt bruker klorestativet og gir det røff behandlig hadde jeg ikke tenkt å bruke så alt for mye penger på det. Vi har et relativt bra stativ,(dyrt var det hvertfall) langt over 1000 kr. og det er så oppklort at stoffet er bare filler som henger rundt rammen. Dette er bare 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...