Gå til innhold

forelsket i kjæresten... men?

Anbefalte innlegg

Gjest ..... hjelp?
Skrevet

hei, jeg og kjæresten min flytter sammen om noen få uker, å jeg er virkelig lykkelig! men så ligger det noe å surrer i bakgrunnen.... han er min første kjæreste, og jeg vil egentlig si at jeg er heldig som har funnet den rette så tidlig. mange vil kansje spør hvorfor jeg sier det er den rette, men er ikke det bare en følelse man har?

i allefall jeg føler kansje jeg ikke har nok erfaring på en måte.. jeg har ikke fått rast i fra meg med ONS og heftige flørter.

er det noen som har erfaringer de vil dele?

og hvor synes dere grensa med flørting med andre gutter når man er i et fohold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ha ONS og heftige flørter hvis du har funnet en du har det bra med? Og hvorfor i all verden har du lyst til å flørte med andre gutter når du er i et forhold (antar du vil det siden du spør om grensen)?

Hvis du gjør noe du føler du bør skjule fra kjæresten din, så har du gått for langt.

Gjest ..... hjelp?
Skrevet

det er ikke det at jeg føler at jeg vil det nå, men er kansje redd for at når jeg blir eldre at jeg kommer til å angre fordi jeg aldri slo meg løs... om du forstår?

og det med flørting, det er jo veldig mange som flørter selvom du er i et forhold. men det jeg lurte på var hvor dere synes grensen går..

mange som har vert gift i 40 år har hatt forelskelser utenom som de har småflørtet med enda om de elsker den de er gift med.

Skrevet

Jeg syns du skal være sammen med mannen din så lenge det føles rett, jeg. Å ha mange ONS, kan neppe måle seg med å være sammen med mannen du elsker.

Før var jeg overbevist om at jeg kom til å ha mange kjærester, mange ONS og generelt eksprimentere mye, men tankesettet mitt har virkelig forandret seg ang. det. Nå vil jeg bare ha en mann, uansett hvor trist og patetisk det høres ut.

Så poenget mitt er: ikke føl at du går glipp av så utrolig mye bare fordi du skal flytte sammen med kjæresten din nå, og ikke har opplevd det store singellivet. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden :) Hvis du føler dette er rett, og du elsker fyren din, så taper du jo ingenting. Går det til helvete med dere, så går det til helvete, liksom. Og da kan du jo nyte mange ONS og å kline med forskjellige menn på byen.

Gjest ..... hjelp?
Skrevet

takk :) det hjalp.

trur kansje jeg sitter med litt nerver på at det blir plutselig så seriøst, enda om jeg gleder meg veldig mye!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt noen ons, dog alltid med tilfeldige, mindre attraktive plukket opp på byen. Det har aldri vært bra. Man er bare flau dagen etterpå og tanker "hva faen var det??? Æsj".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...