Gjest Elastica Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har sett en morsom nøkkelring med stingsilda-krok (uten krok) i et blad en gang. Noen som skjønner hva jeg mener og eventuelt har sett hvor den kan kjøpes?
Gjest Elastica Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Trenger ikke hjelp likevel. Har laget en selv. Til den nette sum av førti kroner.
Gjest antigartner Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 La meg gjette: du kjøpte en splittring og en stingsild, fjernet kroken og festet splittringen istedenfor? Jeg fikk i alle fall en ide til en utradisjonell hyttenøkkel.
Gjest Elastica Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 La meg gjette: du kjøpte en splittring og en stingsild, fjernet kroken og festet splittringen istedenfor? Jeg fikk i alle fall en ide til en utradisjonell hyttenøkkel. Jepp. Sjikkeli komplisert. (Det var ikke stingsild, da, men en annen sluk.) Bilde her.
Gjest antigartner Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 Artig! Det enkle er ofte det beste! (Greit slagord, selvom jeg ikke liker min lokale Rema-butikk.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå