Gå til innhold

Hender "sovner" ved orgasme - hvorfor?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_katarina_*
Skrevet

Hei!

Når jeg får orgasme sovner hendene mine på en måte, slik at de ikke gjør det jeg vil de skal. Veldig plagsomt under samleie da jeg etter orgasme ikke kan gjøre noe. Får ikke følelsen tilbake før det har gått en stund.. Fingrene spenner seg på en måte, og vil ikke røre seg. Noen som har det på samme måte? Eller noen som har noen tips til hvordan man kan unngå dette?

Takk!:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du hyperventilerer kan hendene dovne og man blir svimmel.

Gjest Gjest_katarina_*
Skrevet

jeg hyperventiler ikke..

Gjest Lektor_Moksnes
Skrevet

Klassisk beskrivelse på hyperventilering med utlufting av CO2 fra blodet og pH-økning som resultat. Er ikke sikkert du vil karakterisere det som hyperventilering selv, men en økning i ventilasjonsfrekvens vil kunne gi utfallene du beskriver.

Gjest Gjest
Skrevet

tidig : ) jeg får sånn følelse i bena.. mest under foten .. og etter orgasme får jeg litt slørete syn en stund .. men synes det er rart de sier det kommer etter hyperventilering.. for jeg puster godt under hele akten.

Gjest Blubberella
Skrevet

Det er ikke unormalt å hyperventilere under sex. Når man blir opphisset puster man ofte raskere og noen ganger med kortere åndedrag enn ellers. Da blir det hyperventileringseffekt og man kan dovne i kroppsdeler og/eller bli svimmel.

Det kan jo også hende at du ligger/sitter på en måte som gjør at noen nerver kommer i klem, og da vil du også kunne dovne av i armer og bein.

Etter kraftige orgasmer klarer jeg av en eller merkelig grunn å få dott og piping i ørene... :gjeiper:

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Hvis jeg kommer skikkelig, så "mister" jeg kontrollen over musklene i overkroppen noen ganger =P

Blir helt gele og ikke alltid jeg klarer å holde meg opp!

Kan ende i hodeskalling.. hehe

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg får sånn varm, prikkende følelse i føttene rett før jeg kommer. Veldig merkelig, men ikke ubehagelig.

Ikke noe som dovner bort, men noen ganger føles det som jeg blacker ut et øyeblikk....o stønn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...