Eve Luna Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Ei vennine av meg gifter seg i sommer. De ønsker penger i gave. Og det har jeg tenkt å gi. Men jeg vil gjerne lage en finere kort hvor jeg skal legge i disse pengene. Jeg ønsker å skrive en kort dikt eller noen ord til brudeparet inne i kortet, men hva? Jeg er så lite kreativ at jeg klarer ikke å finne på noe slikt selv. Noen som kan gi meg en dikt eller link til noen sider hvor de har tekster som jeg kan bruke?
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Den klassiske: "Så blir de stående disse tre: Tro, håp og kjærlighet. Men størst blant dem er kjærligheten." ? Flere forslag: Den som har kjærlighet kan unnvære mye annet. -Phil Bosmans Kjærligheten måles ikke etter hvor mange ganger vi rører hverandre, men hvor mange ganger vi når hverandre. -Samuel Johnson Alvor i kirken, det får så være. Men når vielsen er over, skal det være en virvlende drøm omkring bruden. Et bryllup skal være kongelig og fantastisk. -Victor Hugo Samlivslykke, rikdom, ære, mange år blant mange kjære, gleder som hver dag blir flere! Junos sang velsigner dere. -William Shakespeare (Juno er den gudinnen i romersk mytologi som representerer det kvinnelige).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå