Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Dere synes sikkert jeg er dum nå, men jeg lurer på hvordan man har jentesex? Er det liksom stimulering av klitoris bare? Hvordan kan folk si at jentesex er så godt hvis man bare gjør ting man kan gjøre selv på en måte? Jeg har stor glede av å onanere selv, men trenger da ingen annen jente til å gjøre det for meg. En gutt derimot er annerledes i og med at han kan penetrere på en annen måte enn man klarer selv med en dildo..
Mbelle Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Har aldri prøvd jentesex selv, men man kan vel bruke dildoer, vibratorer, fingre og alt annet man har tilgjengelig? Sex er så mye mer enn bare penetrering med guttens penis. Tror mange tenner litt på det at det er "forbudt" eller litt spennende å ha sex med en av samme kjønn. Er jo noe helt annet når en annen person bruker fingrene sine på deg (stimulere klitoris/tafse på puppene/fingre i skjeden) enn når du gjør det selv. Er jo noe med nærheten og varmen man får fra den andre personen:) Men man må nok tenne på det for å få en behagelig opplevelse:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå