Gjest Nybegynner Skrevet 29. juli 2003 #1 Skrevet 29. juli 2003 Hei alle erfarne nettshoppere! Lønner det seg å shoppe hudpleieprodukter på essentialdayspa.com f.eks? Veier ikke tollkostnader og porto opp for det man sparer i pris på produktene? Virket så fristende å shoppe til så lave priser (om den kalkulatoren der viste rett da, syntes nesten det virket for billig til å være sant!?!), men vet ikke om jeg gidder om det nesten koster det samme med alle kostnader inkludert... Finnes det noe sted der jeg kan handle hårprodukter også til lav pris (om det viser seg at det lønner seg da )? Andre råtips til gode shoppinglinker på forskjellige ting?
Gjest Liten Skrevet 29. juli 2003 #2 Skrevet 29. juli 2003 Hvis du handler for under 200 kroner, er det ikke toll eller moms på pakkene. Noen av nettbutikkene skriver ned verdien utenpå pakkene, slik at en slipper toll/moms, men dette kan en ikke regne med at de gjør. Lookfantastic har imidlertid gjort det hver gang jeg har bestilt derfra, selv når den reelle verdien har vært under 200 kroner. Hvis en unngår å måtte fortolle pakken, så lønner det seg absolutt å bestille fra nettbutikkene. Selv har jeg gode erfaringer med lookfantastic for hårprodukter (samme produktene som selges hos frisør, men mye billigere) og www.play.com for cd/dvd. Handler også en del på www.amazon.co.uk, men bøker er jo tollfrie uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå