Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #1 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg trives ikke i jobben min, har egentlig aldri gjort det. Hva bør jeg gjøre? Føler meg helt utslitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #2 Del Skrevet 21. april 2002 Du bør selfølgelig fortsette i jobben...Neida, det var en dårlig spøk. Søk jobber, sett deg ned NÅ. Oppdater Cv og søknad. Tenk gjennom hva du vil jobbe med. Jeg har hatt en jobb i en del år som jeg egentlig synest er kjedlig. Nå er situasjonen sånn at jeg MÅ slutte pga nedleggelse. For meg er det egentlig det beste som kunne skje, og jeg tenker at hvorfor i alle verdens dager har jeg ikke vært en aktiv jobb søker tidligere. Jeg har vel kommet frem til at det var på en måte trygt og godt. Kjekke arbeids kollegaer. Som sagt, sett deg ned og finn ut hva du vil gjøre. Kanskje skole er aktuelt. Det er så lett å bli værende i en jobb "for det er nå greitt og`". Og så går årene...og en blir bare enda mer misfornøyd. Lykke til! -Mia- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #3 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg vet hva jeg egentlig vil, jeg vil satse på det som i dag er min hobby. Har eget firma for dette, men vet ikke om jeg tør si opp jobben og satse kun på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå