Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg ønsker så at samboeren min skal fri. Vi har vært sammen i snart fire år, og føler meg klar for å ta det et steg videre, med forlovelse. Han er klar over at jeg ønsker det, har gitt ham små hint, men jeg ønsker ikke å mase heller. Jeg vil jo at han skal gjøre det når han føler seg klar for det. Det tror jeg nok kanskje han er også, men at han er veldig usikker på hvordan, tror han synes det er en litt ubehagelig/flau situasjon. Det er jo veldig alvorspreget.

Jeg lurer på når dere ble fridd til/inngikk forlovelse? Og om dette var noe som kom ut av det blå, noe dere hadde nesten planlagt sammen, eller noe dere omtrent maste dere til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde vært sammen i 5 år da min kjære fridde til meg. Dette kom som lyn fra klar himmel. Jeg hadde forventet å måtte vente i 5 år til før han fikk ut fingeren og gjorde det.

Han visste veldig godt at jeg gjerne ville gifte meg, men jeg maste aldri på ham for jeg visste at han hadde litt angst angående dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi forlovet oss et drøyt år etter vi ble sammen. Her var det mannen min som var klar først. Han syntes også det var veldig flaut å skulle spørre. Jeg kunne jo si nei. Dessuten hadde jeg gitt utrykk for at jeg ikke ville forlove meg bare for å forlove meg, skulle jeg forlove meg var det for å gifte meg.

Jeg merket det egentlig på en handletur. Jeg skulle se etter en ny klokke. Jeg så på klokke, han så på forlovelsesringer, når jeg konfronterte han med det så innrømte han at han kunne tenke seg at vi skulle forlove oss.

To år etter giftet vi oss :)

Skrevet

Begynte å date 1. august 2008(offisielt kjærester etter en uke), snakket om hus og giftemål nesten med en gang, han fridde 22. desember og vi gifter oss 8. august :) Så det tok ett år fra vi begynte å date til vi gifter oss. men nå skal det sies at jeg har kjent fyren i nesten 10år og at vi bestandig har hatt et godt øye til hverandre, selv om vi ikke bestandig har hatt kontakt. :)

Gjest Gjest_pingo_*
Skrevet

vi ble sammen i mai, han fridde i september og gifta oss i februar. så på oss var det 9mnd fra vi ble sammen til vi gifta oss.jeg viste han ville fri en gang før jul,men ble ganske overaksa allikevel,for det kom så uventa på den dagen.hadde ingen anelse. men det var riktig for oss..

andre er bare sammen i mange år.. det er riktig for de..

lykke til :)

Skrevet

Det er vel egentlig tråd om dette i bryllupsseksjonen.

Vi ble sammen sent i september og han fridde på ferie i roma i mars. Vi skal vel gifte oss i 2011 når han er ferdig med skolen. :-) *gledemeg*

Gjest emmeline
Skrevet
Kan ikke du fri selv?

Jeg er vel litt gammeldags der, vil at det skal være mannen som frir. Også vil jeg jo ha den derre ringen da vettu... Har sikkert et altfor romantisert syn på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...