Gå til innhold

Skal møte "gammelkjæresten" til date

Gjest Spent dater

Anbefalte innlegg

Gjest Spent dater

Jeg skal møte gammelkjæresten fra den gang vi var 16 år til date! :yvonne:

Vi har ikke sett hverandre på over 20 år, men har hatt en del kontakt på nett og tlf i det siste. Nå skal jeg på kurs til hjembyen hans, og da har vi avtalt å treffes.

Men hva i alle dager skal jeg ha på meg? Jeg liker å gå i skjørt/kjoler, men syns ikke jeg har noe i skapet som passer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spent dater

Hehe, ja kanskje det :lur:

Vi skal møtes i byen og gå ut og spise middag, utover det har vi ikke lagt noen planer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Olav_*

Skulle du møte meg hadde jeg satt pris på sexy undertøy, gjerne med nylonstrømper og strømpeholdere. Eller kanskje truseløs under strømpebukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for noe enkelt og sexy, men pass på å ha med to valgmuligheter - du må ha noe som passer til været. Er det sol og varmt, ta en lett sommerkjole, høye, sexy sandaler og en olajakke. Da trenger du ingenting annet enn brune, nybarberte legger og godt humør. Er det regnvær/grått ville jeg hatt en forholdsvis kort, men ikke prangende, sort kjole, sexy undertøy, et par kule pumps - og olajakke.

Men er dette en DATE-date, eller bare en middag?

Er dere single?

Kos deg!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spent dater

Takk for tips! Kommer nok til å være så spent at jeg nesten tisser på meg :fnise:

Vi har ikke lagt noen planer, skal treffes på ettermiddagen og så ser vi hva som skjer :lur: Men vi har fremdeles den samme gode kjemien som da vi var yngre. Og vi er single, så det er fritt fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på dine vegne, dette høres faktisk kjemperomantisk ut... Og jeg er ingen stor romantiker...:) Fortell oss hvordan det går da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spent dater

Så hyggelig at dere gleder dere med meg :) Og det er romantisk ja!

Kurset og møtet med ham er ikke før i august, så jeg har godt tid til å forberede meg. Men jeg skal rapportere etterpå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy!

Ta på deg noe sexy som fremhever det du er aller mest fornøyd med - i tilfelle det er beina dine, ta på deg høye heler. Men ton ned antrekket forøvrig. Det kan fort bli litt mye om du går for den sexy looken over hele linja... Styr derfor unna kort skjørt, høye heler og dyp utringning samtidig. Og anpass antrekket etter når på dagen du skal treffe ham. "Den lille sorte" gjør seg utvilsomt best på kvelden.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Spent dater

Da har jeg vært på date, og det ble akkurat like fantastisk og romantisk som jeg håpte på!

Jeg hadde klar to antrekk:

- Jeans og en fin topp i tilfelle kjølig vær

- Kjole i tilfelle fint vær

Da jeg var ferdig med kurset hadde jeg et par-tre timer fri før vi hadde avtalt å møtes i sekstiden. Været var nydelig, så jeg bestemte meg for kjole til daten. Siden jeg hadde god tid, stakk jeg bort på et kjøpesenter for å finne en tynnere tights enn den jeg hadde med meg. Og i en klesbutikk fant jeg den kjolen jeg bare måtte ha. Det sto nærmest navnet mitt skrevet på den. Den var vid, tynn og gjennomsiktig og i en fantastisk nydelig farge jeg aldri har brukt før. Jeg hadde hvit tights og "underkjole" som jeg brukte til, og høyhælte sko som er kjempefine. Et stort smykke toppet antrekket. Håret ble akkurat som jeg ville ha det, og sminken ble perfekt. Fargen i den nye kjolen fikk øynene til å stråle, og jeg syntes jeg ble vakker :jepp: Da jeg var ferdig å ordne meg, ringte daten min, og vi avtalte at vi skulle møtes på en tapasrestaurant. Jeg ruslet bort og fikk et bord ute i en krok under tak, så det var så romantisk som det kunne bli. 10 minutter etter kom han, og det var bare helt fantastisk å se ham! Vi pratet, drakk øl og spiste tapas. Vi fortsatte å prate og drakk rødvin. Etter hvert ble det litt kjølig ute, så vi gikk inn i en bortgjemt sofakrok og pratet og drakk mere rødvin. Vi kunne snakket i det uendelige. Til tross for at vi har levd helt forskjellige liv, tenker vi forbausende likt om mange ting. Jeg er ikke så veldig pratsom til vanlig, og sliter ofte med å holde en samtale i gang over lang tid. Men med ham kunne jeg snakket i det uendelige. Vi hadde så mye å fortelle hverandre, så mye å diskutere, vi kunne snakket hele natten. Etter hvert jeg lå i armkroken hans mens vi fortsatte å prate og kose. Utpå natten trakk vi oss tilbake til hotellrommet mitt, som lå like ved. Og der tenker jeg vi stopper :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Spent dater

Mer dating blir det nok! Men foreløpig bor vi på hver vår kant av landet, så vi får se hvordan ting utvikler seg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...