Gjest Gjest_Spent_* Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Jeg og kjæresten min ønsker å reise til Venezia i sommer. Kanskje kombinere det med andre steder i Italia. Noen som har vert i Venezia? Lurer på hvor lang tid dere anbefaler å vere der, er redd for at det kan bli kjedelig i lengden?? Hva med Milano? Kan det anbefalest?
Gjest Gjest_Debra_* Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 Jeg og kjæresten min ønsker å reise til Venezia i sommer. Kanskje kombinere det med andre steder i Italia. Noen som har vert i Venezia? Lurer på hvor lang tid dere anbefaler å vere der, er redd for at det kan bli kjedelig i lengden?? Hva med Milano? Kan det anbefalest? Vi var der i 2 dager og syntes det holdt egentlig. Myyyye turister og kjempevarmt midt på sommeren. Ta noen turer til de ulike øyene i Venezia. Vi hadde leid bil og kjørte rundt i nord-italia. Milano er absolutt severdig sammen med Firenze!
gard Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Hei Kona og jeg kombinerte Venezia og Milano for noen år siden og det var veldig greitt ettersom det kun er 2-3 timer med tog mellom byene. Det var kjekt å se Venezia men det føles litt kunstig ettersom det er ufattelig med turister i byen. Her er et reisebrev med bilder fra noen år tilbake http://gardkarlsen.com/italy_milan.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Jeg blir aldri lei Venezia, har vært der flere ganger og skal tilbake. Oppdager noe nytt hver gang. Ville dog anbefale å ikke dra midt på sommeren, men så er jeg heller ikke så glad i stekende varme. Har vært der ved påsketider, det var perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå