Gå til innhold

Venezia

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Spent_*
Skrevet

Jeg og kjæresten min ønsker å reise til Venezia i sommer. Kanskje kombinere det med andre steder i Italia.

Noen som har vert i Venezia? Lurer på hvor lang tid dere anbefaler å vere der, er redd for at det kan bli kjedelig i lengden??

Hva med Milano? Kan det anbefalest?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Debra_*
Skrevet
Jeg og kjæresten min ønsker å reise til Venezia i sommer. Kanskje kombinere det med andre steder i Italia.

Noen som har vert i Venezia? Lurer på hvor lang tid dere anbefaler å vere der, er redd for at det kan bli kjedelig i lengden??

Hva med Milano? Kan det anbefalest?

Vi var der i 2 dager og syntes det holdt egentlig. Myyyye turister og kjempevarmt midt på sommeren. Ta noen turer til de ulike øyene i Venezia.

Vi hadde leid bil og kjørte rundt i nord-italia. Milano er absolutt severdig sammen med Firenze!

Skrevet

Hei

Kona og jeg kombinerte Venezia og Milano for noen år siden og det var veldig greitt ettersom det kun er 2-3 timer med tog mellom byene. Det var kjekt å se Venezia men det føles litt kunstig ettersom det er ufattelig med turister i byen. Her er et reisebrev med bilder fra noen år tilbake http://gardkarlsen.com/italy_milan.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir aldri lei Venezia, har vært der flere ganger og skal tilbake. Oppdager noe nytt hver gang. Ville dog anbefale å ikke dra midt på sommeren, men så er jeg heller ikke så glad i stekende varme. Har vært der ved påsketider, det var perfekt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...