Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen.

For en drøy uke siden bestilte jeg da GoSmile produktet som jeg fortiden tester ut. Tenkte å poste og fortelle litt om erfaringen, og komme tilbake til det endelige resultat. Jeg er sikker at mange lurer på det.

GoSmile whitening system:

Det er et produkt som skal gi deg hvitere tenner, det består av ampuller, hvor du da skviser ut produktet og pusser på hver tann som trenger oppmerksomhet, brukes etter at du har pusset tennene, AM og PM tannkrem, og sånne touch-ups som du bruker i ny og ne for å friske opp smilet.

Bilder sier mer enn tusen ord:

Link til bilde

Det kan du f.eks få bestilt på strawberrynet.com for de som skulle lure. (Ps: du blir belastet for tollkostnader når du overstiger en sum på over 200,-)

Min erfaring:

Jeg har da ganske hvite tenner, men dessverre er hjørnetennene mine ordentlig gule, og det er en grunn til hvorfor jeg prøver dette. For meg var det viktig å finne et produkt som først og fremt ikke forårsaker ising i tennene, som ikke ødelegger tannkjøttet og som ikke har masse blekemiddel i seg, da jeg har sensitive tenner.

Jeg har brukt det nå i 3 dager, og ifølge produsentene vil man oppleve forskjell etter 7 dagers bruk. Derfor er jeg tålmodig:D

Jeg har droppet å bruke tannkremen. Har ikke ønske om å bruke så mange blekeprodukter på en og samme dag, spesielt ettersom det må brukes morgen og kveld. Jeg har bestilt tannkremene, det tenker jeg å bruke etter at jeg er ferdig med ampullene, for å vedlikeholde.

Jeg bruker tanntråd, for å få vekk matrestene, så tennene ikke forblir gule på sidene. Også pusser jeg ordentlig med vanlig colgate. Når jeg er ferdig finner jeg frem en sånn ampulle skviser det så massen siver ut, og påfører på de tennene jeg ønsker å behandle. Også kan man ikke spise eller drikke på minst 20 min. Det har gått helt greit. Tar det etter frokosten om morgenen, og om kvelden før jeg legger meg.

Første dagen følte jeg ingenting, ikke noe ising eller følsomt tannkjøtt. Skepsisen var stor. men etter andre og tredje dag, begynte det å bli litt sensitivt på tannkjøttet over de tennene jeg hadde behandlet. Men ikke vondt ubehagelig, men mer friskt godt ubehagelig. Føler jeg har fått friskere pust og strammere tannkjøtt. Har alltid hatt et problem med at tannkjøttet mitt ligger tykt og lavt over tennene mine. som skyldes bakterier ifølge tannlegen. Jeg har blødd litt, men føler det er helt normalt, på samme måte som når jeg bruker tanntråd at jeg kan begynne å blø mellom tennene.

Til nå kan jeg si at jeg merker kanskje en halv nyanse lysere tenner, jeg har friskere tannkjøtt og bedre ånde og renere munn.

Jeg tenkte å poste før og etter bilde etter at de 7 dagene er over, så kan dere bedømme selv.

Nå ble det masse bla bla, men husk folkens det er individuelt hva folk opplever. Plusset for meg er at jeg ikke opplever ising, og det er veeeeldig bra. Det er det verste jeg vet.

Så nå har jeg postet min erfaring, det er sikkert mange som lurer. Er det noe, får dere bare spørre:)

Ps: jeg har da en bit på fortanna mi som ikke er ekte, jeg håper det ikke blir ille.

Kommer til å poste oppdateringer etterhvert :D

Innlegget er endret iht KGs regler.

Det er ikke lov til å bruke img-tag i inlegg

Furstina, mod

Endret av Furstina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops, beklager. Det visste jeg ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...