Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 jeg er så lei av å prøve og feile når d gjelder foundation. har prøvd utallige typer og kastet bort tilsvarende med penger håper derfor noen kan hjelpe meg med tips til en foundation som kan passe mitt behov jeg trenger en som gir fukt, derfor bør den nok også ha olje i seg, den skal være naturlig(kun jevne ut fargen) med også dekke til det røde jeg har i kinnene. jeg liker også at de gir en "dewy" finnish, ikke matt. liker ikke flytende foundations som blir pudrete når jeg tar de på. er også et pluss hvis den ikke har for mye parfyme i seg. hadde vært supert om noen kan dele sine erfaringer!!!
hvitveis1 Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Mineralfoundation? Jeg orker ikke tanken på flytende foundation igjen etter at jeg byttet til foundation i pulverform! =)
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Chanel Vitalumiere. Det er imidlertid mulig at den feiler på parfymefronten, så siden den koster såpass mye er det nok best å gå innom et parfymeri og evt. be om en prøve for å se om den passer deg.
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Guerlain Parure Aqua er en foundationkrem som er fuktighetsgivende og pleiende. Den er også temmelig dyr, så du bør kanskje prøve den først.
mari4ever Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Guerlain Parure Aqua er en foundationkrem som er fuktighetsgivende og pleiende. Den er også temmelig dyr, så du bør kanskje prøve den først. Denne er mange sin favoritt, lest i både woman og costume at dette er absolutt favoritt foundationen til skjønnhets journalistene;)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 har prøvd chanel sin. men den ble for gul og for tynn for meg. jeg vil ha i flytende form, ikke krem. synes det er lettere å bygge opp dekkevnen med de som er litt mer rennende, hehe... offameg, det skal ikke være lett.. kjøpte 2 farger i color clone til helena rubinstein, men den blir alt for matt i finnishen. liker at den er mer glinsende, eller fuktig hvis noen skjønner.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 Min erfaring er at du kan få prøver i små krukker som varer et par dager gratis hos parfymeriene. Da får du jo prøvd litt forskjellig.
mari4ever Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 Min erfaring er at du kan få prøver i små krukker som varer et par dager gratis hos parfymeriene. Da får du jo prøvd litt forskjellig. Jeg vil anbefale å få prøve på disse; Lancomè teint idolè, Clinique supermoisture makeup, Dior sin foundationer.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 24. juni 2009 #10 Skrevet 24. juni 2009 Hei! Eg vil anbefale ein foundation fra Body shop som skal gje fuktighet. Eg e superforelska i den. Og eit stort pluss er at den har SPF 15! huda mi ser glatt og usminka ut. og så tru eg den ikkje innheld parfyme, iallefall er den ikkje testa på dyr. Lukke til!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. juni 2009 #11 Skrevet 25. juni 2009 Hei! Eg vil anbefale ein foundation fra Body shop som skal gje fuktighet. Eg e superforelska i den. Og eit stort pluss er at den har SPF 15! huda mi ser glatt og usminka ut. og så tru eg den ikkje innheld parfyme, iallefall er den ikkje testa på dyr. Lukke til! takktakk skal stikke innom der i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå