Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Jeg leter etter en butikk i Oslo som har godt utvalg i tapeter. Noen som kan hjelpe?
Gjest Solknapp_utlogget Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Maxbo har utrolig nok veldig godt utvalg (var i allefall ikke mitt første sted å lete) i tillegg så vi på Hilmers Hus og div små interiør butikker på Frogner. Lykke til, tapet er kjempefint!
Suzy Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Maxbo på Alnabru har et kjempebra utvalg og det meste på lager
Fanteria Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 De har norges største maler-, tapet og tekstilforetning på Slependen rett utenfor Oslo. Om du går nedover Bygdø Allé finnes det en butikk i hovedgaten som har mange fine tapeter som jeg aldri har sett andre steder. Husker dessverre ikke hva den heter. Men den ligger litt nedenfor flisebutikken som heter earth, wind & fire. Rett meg om jeg husker feil.. Men den ligger i hovedgata og om du tar 31 bussen fra Nationaltheateret, hopp av på Frogner kirke og gå nedover på samme side.
*Joyce* Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Maxbo Alnabru er alt nevnt, og jeg synes også de har en del fint på Fargerike Agerup ved Colosseum.
Leo Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Må få skryte av Maxbo på Alnabru! De har sikkert ikke det ypperste ypperste av eksklusive tapeter (Dog har jeg inntrykk av at de skaffer det meste!), men de har stort utvalg og av det de har kan man få prøver som er store nok til at det faktisk går an å få ett inntrykk når de henges på en vegg. (Det nytter ikke med prøver fra en "tapetbok"...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå