ZINA Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Hei, Jeg fikk en liten prøve av denne rose oljen av hudpleier, og er veldig fornøyd med resultatet på huden min. Hadde små hvite nupper på kinnet, men synes oljen er dyr og lurer derfor på om det er andre gode altenativer, gjerne fra Iherb. Takker mye for svar!
Tusle Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Om du er komfortabel med å handle fra utenlandske nettbutikker så er det mye penger å spare ved å kjøpe Decleor Aromessence fra de
Gjest Coarvi Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Hei, Jeg fikk en liten prøve av denne rose oljen av hudpleier, og er veldig fornøyd med resultatet på huden min. Hadde små hvite nupper på kinnet, men synes oljen er dyr og lurer derfor på om det er andre gode altenativer, gjerne fra Iherb. Takker mye for svar! Kjøpte denne for 18 pund fra cheapsmells.com for en måned siden...
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Kjøp på ebay. Jeg har en fast jeg handler hos og betaler mindre for en stor flaske som er 50 ml enn hva den norske (15 ml) koster. Si fra hvis du vil ha linken til butikken.
ZINA Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 Kjøp på ebay. Jeg har en fast jeg handler hos og betaler mindre for en stor flaske som er 50 ml enn hva den norske (15 ml) koster. Si fra hvis du vil ha linken til butikken. Ja gjerne!! Vil være takknemlig
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 http://cgi.ebay.com/Decleor-Aromessence-Ro...%3A1%7C294%3A30
Gjest Raptuza Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Eg brukar emuolje. Skal visst gjera underverk både for rynker, rosacea, utslett/eksem og fleire hudplager. Har berre brukt i ei veke enno, så dette blir spennande.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 (endret) Nettopp bestillt c-vitaminolje og e-vitaminolje fra IHERB. Blir spennende å prøve. Innlegget er endret iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 25. juni 2009 av Phaedra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå