Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg fikk en liten prøve av denne rose oljen av hudpleier, og er veldig fornøyd med resultatet på huden min. Hadde små hvite nupper på kinnet, men synes oljen er dyr og lurer derfor på om det er andre gode altenativer, gjerne fra Iherb.

Takker mye for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er komfortabel med å handle fra utenlandske nettbutikker så er det mye penger å spare ved å kjøpe Decleor Aromessence fra de :)

Gjest Coarvi
Skrevet
Hei,

Jeg fikk en liten prøve av denne rose oljen av hudpleier, og er veldig fornøyd med resultatet på huden min. Hadde små hvite nupper på kinnet, men synes oljen er dyr og lurer derfor på om det er andre gode altenativer, gjerne fra Iherb.

Takker mye for svar!

Kjøpte denne for 18 pund fra cheapsmells.com for en måned siden...:)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp på ebay. Jeg har en fast jeg handler hos og betaler mindre for en stor flaske som er 50 ml enn hva den norske (15 ml) koster. Si fra hvis du vil ha linken til butikken. :)

Skrevet
Kjøp på ebay. Jeg har en fast jeg handler hos og betaler mindre for en stor flaske som er 50 ml enn hva den norske (15 ml) koster. Si fra hvis du vil ha linken til butikken. :)

Ja gjerne!! Vil være takknemlig :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar emuolje. Skal visst gjera underverk både for rynker, rosacea, utslett/eksem og fleire hudplager. Har berre brukt i ei veke enno, så dette blir spennande.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Nettopp bestillt c-vitaminolje og e-vitaminolje fra IHERB. Blir spennende å prøve.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...