Gå til innhold

Hvaler

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvaler

Gleder meg til ny sesong, selv om jeg likte Himmelblå bedre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror også dette blir bra. Nå skjønner folk at serien handler om psykologen med tilknytning til Hvaler, og ikke om selve Hvaler. Stakkars nordmenn. :P

Hørte noen klaget på at alle fra Hvaler ble fremstilt som idioter (ref: psykiske lidelser eller konflikter i nære relasjoner), og DET provoserer meg. De eksemplene som ble trukket frem rammer jo folk i alle aldre uansett hvor i landet de bor! Det er viktig å snakke om slike temaer, og ikke tie dem ihjel. Synes serien tok opp viktige temaer, og det blir sikkert mer neste sesong.

• 2 uker senere...
Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg kommer til å gi Hvaler en ny sjanse, selv om jeg synes det ble litt vel tungt og traurig noen ganger. Hovedpersonen (husker ikke rollenavnet hennes nå) hang liksom med geipen i episode etter episode.

Jeg tror også dette blir bra. Nå skjønner folk at serien handler om psykologen med tilknytning til Hvaler, og ikke om selve Hvaler. Stakkars nordmenn. :P

Er det noe spesielt tungnemt med nordmenn, mener du? Tror kanskje TV2 bommet litt med markedsføringen sin, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...