jordbær Skrevet 29. juli 2003 #1 Skrevet 29. juli 2003 jeg blir kvalm jeg... http://www.min-ilder.com/
Cita Skrevet 29. juli 2003 #3 Skrevet 29. juli 2003 Det finnes ikke værre udyr enn sånne mennesker. Godt at endel av dyrene ble reddet i hvertfall. Har sagt det før, og sier det igjen - Mennesket er det eneste "dyret" som rødmer, og som har grunn til det :evil:
Skusla Skrevet 30. juli 2003 #5 Skrevet 30. juli 2003 Jeg orker knapt lese sånn.. Får lyst å ta livet av slike folk. :cry: Orka ikke se alle bildene.. Sånt skjer dessverre litt for mange plasser.. Får lyst å kaste opp når jeg ser slikt. Orker ikke høre om dyr som lider.. Det går litt for mye inn på meg.
Iset Skrevet 30. juli 2003 #6 Skrevet 30. juli 2003 herregud. hva med å innføre en slik lov, at de som gjør slike ting, skal bli utsatt for akkurat det samme selv? jeg mener det seriøst, enten det er dyr eller mennesker, så burde de få den samme straffen. tror nok ikke mange hadde turd å gjøre slike ting da..... Iset
Gjest Donna Skrevet 31. juli 2003 #7 Skrevet 31. juli 2003 jeg finner ikke ord !!! Fy faen for noen drittsekker !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå