Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Jeg var ute en tur på byen for noen dager siden. Der traff jeg en søt gutt som jeg kom i prat med. Vi hadde en god tone og når det stengte inviterte han seg selv med hjem til meg. Jeg har aldri hatt ons før, så dette var en ny opplevelse. Jeg ønsket ikke å ha full pakke, noe han syns var ok under tvil tror jeg...hehe... Men det var hyggelig uansett og han sov over. Det jeg underer meg litt over var følgende... Dagen derpå...da våknet vi begge og jeg tenkte at han ville få på seg fillene og stikke. Men nei..det hadde han ingen planer om. Da var det ny runde med klining og kos. Det var nå helt greit det, jeg bare syns det var litt rart. Har hørt om disse som sier det er greit med ons så lenge hun ikke er der når jeg våkner..Og at tonen er klam og noe pinlig.. Vel..noen inspill..?? Er det vanlig at gutter er gira på dama de tok med seg hjem fra byen dagen derpå??
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 bare et spørsmål, er det ONS når det kun er klining og kos? trodde det innebar full pakke jeg, altså samleie..? når det gjelder spørsmålet ditt så har jeg dessverre ikke noe svar på det..
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 bare et spørsmål, er det ONS når det kun er klining og kos? trodde det innebar full pakke jeg, altså samleie..? når det gjelder spørsmålet ditt så har jeg dessverre ikke noe svar på det.. Det er ikke ons
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Jeg var ute en tur på byen for noen dager siden. Der traff jeg en søt gutt som jeg kom i prat med. Vi hadde en god tone og når det stengte inviterte han seg selv med hjem til meg. Jeg har aldri hatt ons før, så dette var en ny opplevelse. Jeg ønsket ikke å ha full pakke, noe han syns var ok under tvil tror jeg...hehe... Men det var hyggelig uansett og han sov over. Det jeg underer meg litt over var følgende... Dagen derpå...da våknet vi begge og jeg tenkte at han ville få på seg fillene og stikke. Men nei..det hadde han ingen planer om. Da var det ny runde med klining og kos. Det var nå helt greit det, jeg bare syns det var litt rart. Har hørt om disse som sier det er greit med ons så lenge hun ikke er der når jeg våkner..Og at tonen er klam og noe pinlig.. Vel..noen inspill..?? Er det vanlig at gutter er gira på dama de tok med seg hjem fra byen dagen derpå?? Jeg tror dette kan være kjærlighet og tiltrekning, ikke akkurat ons.
Gjest Flode Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Hvis tonen er helt feil og ting føles kleint er det klart man vil bli kvitt/dra så fort som mulig, men jeg har hatt ONS der vi har tatt en runde til morran etter... Hvis tonen har vært riktig har jeg også vært til både frokost og litt skravling etter at vi "var ferdig"... Ingen fasitsvar på dette.
Gjest Gjest_MANN_* Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Jeg tror dette kan være kjærlighet og tiltrekning, ikke akkurat ons.I virkeligheten så er kjærlighet og tiltrekning til kvinnekroppen = ONS/sex, og kjærlighet og tiltrekning til en personlighet forandrer ikke det seksuelle, det seksuelle er først og fremst fysisk.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Vel egentlig var jeg ikke ute etter et svar på om jeg hadde hatt et " riktig" ons.... det spiller egentlig ikke noe rolle, da det ikke var det jeg lurte på. Men når du første har tatt opp tråden så må du nesten definere sex for meg....ons er strengt tatt en forkortsettelse for "one night stand".. Det står faktisk ingenting om samleie eller penetrering i definisjonen på et "one night stand".... Det står.. tilfeldig sex først og fremst for nytelse og dekke sine seksuelle behov:) Ingen som har sagt at jeg ikke fikk det hilsen TS
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 Vel egentlig var jeg ikke ute etter et svar på om jeg hadde hatt et " riktig" ons.... det spiller egentlig ikke noe rolle, da det ikke var det jeg lurte på. Men når du første har tatt opp tråden så må du nesten definere sex for meg....ons er strengt tatt en forkortsettelse for "one night stand".. Det står faktisk ingenting om samleie eller penetrering i definisjonen på et "one night stand".... Det står.. tilfeldig sex først og fremst for nytelse og dekke sine seksuelle behov:) Ingen som har sagt at jeg ikke fikk det hilsen TS Det er heller du som må definere sex for deg selv. Om du mener det kan være sex så er det ikke sikkert det er sex for meg.
Envy Skrevet 22. juni 2009 #9 Skrevet 22. juni 2009 Hehehehe.. Jeg har lagt 2 år med.. hmm.. utforsking kan man vel kalle det bak meg. Og jeg har vært borti fler enn 1 ons som er ute etter mer dagen derpå. Det du burde se på er om han tar avstand til deg når du følger han eller han følger deg til buss/tog/transportmiddel dagen derpå. Gir han deg et kyss eller en nølende klem når han drar? sier han et kort hade, eller sier han at dere må sees igjen? Det er 1000 ting som spiller inn, at han begynte å kysse og kose på deg morgenen etter betyr sannsynligvis at han prøvde seg på en siste sjanse til penetrering før han dro. Ja, gutter man har møtt på fylla dagen før er faktisk så kyniske.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 Hehehehe.. Jeg har lagt 2 år med.. hmm.. utforsking kan man vel kalle det bak meg. Og jeg har vært borti fler enn 1 ons som er ute etter mer dagen derpå. Det du burde se på er om han tar avstand til deg når du følger han eller han følger deg til buss/tog/transportmiddel dagen derpå. Gir han deg et kyss eller en nølende klem når han drar? sier han et kort hade, eller sier han at dere må sees igjen? Det er 1000 ting som spiller inn, at han begynte å kysse og kose på deg morgenen etter betyr sannsynligvis at han prøvde seg på en siste sjanse til penetrering før han dro. Ja, gutter man har møtt på fylla dagen før er faktisk så kyniske. Hvis dette skjer med en fyr man kjenner litt da? Hvordan ville du reagert på om han begynte å kose og være pån når man våkner dagen etter da? Jeg klarer ikke helt å se at noen er interessert i å ville kose og ha litt mer når man våkner dagen etter en (potensiell) ons, hvis man ikke føler en eller annen slags kjemi eller tiltrekning til den andre personen.
Envy Skrevet 22. juni 2009 #11 Skrevet 22. juni 2009 det er jo alltid en slags kjemi og tiltrekning der da, ellers hadde man ikke holdt på med vedkommende i utgangspunktet, med mindre man hadde ølbriller kvelden før. Det at det blir kos på morgenkvisten dagen etterpå har ingenting med romantikk og følelser å gjøre. Hvertfall om fyren ikke fikk samleie kvelden før, da vil han selvfølgelig prøve en gang til.. hvis han ved senere anledning vil møte deg i edru tilstand, DA kan du begynne å få forhåpninger. dagen derpå tells ikke. Jeg har tilogmed vært borti fyrer som har holdt meg i hånda gjennom hele karl johan og kysset meg før jeg har tatt toget fra oslo s, som senere har forsvunnet ut i intet. ons og dagen derpå går for det samme.
kristian82 Skrevet 22. juni 2009 #12 Skrevet 22. juni 2009 Om begge kanskje angrer seg litt dagen etter og stemningen er ukomfortabel, så løper man vel fort hver til sitt. Er kjemien der fortsatt er det vanlig med alt fra flere runder, til at man spiser frokost. Har du ikke sett den reklamen for VG på tv nå da? Mann og dame som ligger - maksimalt ukomfortable - i en hotellseng etter en "fylle-ONS". Blir småflau bare å se på reklamen hehe
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 22. juni 2009 #13 Skrevet 22. juni 2009 Hvis dette skjer med en fyr man kjenner litt da? Hvordan ville du reagert på om han begynte å kose og være pån når man våkner dagen etter da? Jeg klarer ikke helt å se at noen er interessert i å ville kose og ha litt mer når man våkner dagen etter en (potensiell) ons, hvis man ikke føler en eller annen slags kjemi eller tiltrekning til den andre personen.I virkeligheten så er kjærlighet og tiltrekning til kvinnekroppen = ONS/sex, og kjærlighet og tiltrekning til en personlighet forandrer ikke det seksuelle, det seksuelle er først og fremst fysisk.
Gjest anonymjente23 Skrevet 29. juni 2009 #14 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har mange ons bak meg, og min erfaring er at veldig mange gjerne vil bli til dagen etter. Mer en en mann har ikke vært ute av soverommet mitt før langt ut på kvelden derpå. Men, det betyr ikke at jeg har hørt fra dem igjenn. De jeg derimot har hørt fra igjen, er de som spør etter telefon nummer. Og de som insisterer på at vi må dra ut å spise frokost, eller gå på kino før vi går hver til vårt.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 29. juni 2009 #15 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har mange ons bak meg, og min erfaring er at veldig mange gjerne vil bli til dagen etter. Mer en en mann har ikke vært ute av soverommet mitt før langt ut på kvelden derpå. Men, det betyr ikke at jeg har hørt fra dem igjenn. Jenter må forstå at gutter ikke vil være (langvarig) med ei jente som legger seg langflat første kvelden. Trådstarter har spilt kortene riktig. Hun har gitt signal til gutten at hun er interessert ved å kysse han, men der trekker hun grensen. Det viser at hun har bra verdier og kan betraktes som kone-emne.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 29. juni 2009 #16 Skrevet 29. juni 2009 Jenter må forstå at gutter ikke vil være (langvarig) med ei jente som legger seg langflat første kvelden. Trådstarter har spilt kortene riktig. Hun har gitt signal til gutten at hun er interessert ved å kysse han, men der trekker hun grensen. Det viser at hun har bra verdier og kan betraktes som kone-emne.De må også forstå at gutter ikke vil være (langvarig) med ei jente som ikke legger seg langflat første kvelden! Kone-emne er en kvinne man skal bo isammen med, da er det en fordel om hun har en stor seksuell appetitt, som meg!
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 29. juni 2009 #17 Skrevet 29. juni 2009 De må også forstå at gutter ikke vil være (langvarig) med ei jente som ikke legger seg langflat første kvelden! Kone-emne er en kvinne man skal bo isammen med, da er det en fordel om hun har en stor seksuell appetitt, som meg! ROFL. Det er noe som heter onani min gode mann. De beste damene behersker dette, og får følgelig kontroll over sin egen seksualitet. One-night-stands damer bruker sex som onani, og det er IKKE en egenskap som inngår i et kone-emne.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 29. juni 2009 #18 Skrevet 29. juni 2009 ROFL. Det er noe som heter onani min gode mann. De beste damene behersker dette, og får følgelig kontroll over sin egen seksualitet. One-night-stands damer bruker sex som onani, og det er IKKE en egenskap som inngår i et kone-emne.Sex er langt mer enn orgasme/utløsning!
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2009 #19 Skrevet 29. juni 2009 Jenter må forstå at gutter ikke vil være (langvarig) med ei jente som legger seg langflat første kvelden. Jeg vil gjerne ha noen som legger seg langflate. Hva er poenget med å vente med noe begge vil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå