Gå til innhold

Jamie Oliver live

Joplaya

Anbefalte innlegg

Tittet litt på tv norge i sted. Der ser jeg Jamie Oliver, på scenen, foran en full sal - stor sal, og laget mat. Hva? :o

Hvem er det som betaler masse penger for å sitte på 23. rad og se at Jamie Oliver lager kylling?

Han er jo en liten humorist også da, men likevel.

Før likte jeg fyren, synes han var sjarmerende, nå synes jeg bare han er vemmelig. Blitt litt for høy i hatten...

Kan forresten ikke se for meg Ingrid Espelid med stort live show i Grieg hallen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt...

Sånn se på meg hvor jeg er deilig og morsom - noe i den duren som har gjort at jeg ikke lenger liker den fyren som jeg før synes var morsom og sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Rart så forskjellig vi folk tenker om andre folk ....

Jeg har aldri syntes han har vært spesielt morsom. Sjarmerende kanskje, fordi han virker genuint opptatt av mat og du kan se han brenner for det han gjør (jeg blir ofte begeistret av folk som lar seg begeistre), han snakker godt med folk - alle, virker det som, han er akkurat passe laidback - og jeg synes vel i bunn og grunn at han er ganske vanlig, absolutt ikke høy i hatten.

Og det synes jeg fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Enig med Joplaya. I den første serien benket jeg meg foran tvn, tok tilogmed opp på video hvis jeg ikke var hjemme. Nå er han over alt hele tiden, blir litt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Tok dere det opp på video???   :o  

Jøss.  

Nei, jeg har liksom aldri vært DER :D

:oops: Ikke nå lenger da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Joplaya. I den første serien benket jeg meg foran tvn, tok tilogmed opp på video hvis jeg ikke var hjemme. Nå er han over alt hele tiden, blir litt mye.

Han er nok i ferd med og bli over-eksponert.

Men tok du det virkelig opp??? Wow...... (godt det var da) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok opp på video? :ler:

Tenker stadig på Ingrid Espelid jeg... Lurer på om noen mannfolk tok hennes programmer opp på video... :ler2:

Nei, så mye sans hadde jeg ikke for fyren den gang da jeg hadde sansen for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker fyren godt jeg da...

Synes at han er inspirerende og ujålete.

Jeg er ingen fast seer, men folk ser jo på dette. De betaler for å se ham på scenen og de ser jo ut til å ha det gøy?

Og vi som sitter hjemme kan jo velge en annen kanal.

Jeg er kjempefornøyd når sambo forteller at i morgen skal ha lage middag. Han blir faktisk inspirert...

(Men det blir sjelden noe av kokkekunstene da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...