Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Forsøkte restylane på Mona Lisa i Oslo, og ble veldig fornøyd! Med ett gram så leppene noe større ut og ble mer definerte, uten at det så unaturlig ut. Tror det er veldig viktig at det som utfører det er dyktig!

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar, Gjest <3 Hvor lenge varte det, og var det veldig smertefullt? Har så lyst til å gjøre det, men er litt redd for å betale såpass mye for noe som enten nesten ikke vises ELLER blir unaturlig..

Flere med erfaringer?

Gjest Gjest_klara_*
Skrevet

Hei.

Jeg prøvde restylane lip i overleppa, brukte kun en halv sprøyte, men angrer skikkelig. Synes det ødela hele formen på leppa, og penere ble det ikke. Virker ikke som det er mulig å skape naturlig look. De sprøyter inn punktvis og det blir rett og slett ikke naturlig. Var skeptisk før jeg gjorde det siden jeg synes det syns veldig godt og alle får like gakk gakk lepper. Alt jeg kan gjøre nå er å lide meg gjennom det og lære leksa mi til en annen gang. :sukk: Dyrt var det også.æsj

Skrevet

Tusen takk du også Gjest_Klara! Så trist at du ikke ble fornøyd..:(

Har så lyst til å prøve, men vet ikke om jeg tør..

Noen andre med erfaring? Og hvor lenge varer det?

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

jeg har tatt restylande to ganger, men er et par år siden nå.

jeg har naturlig smale lepper, og ville kun få litt mer fylde, IKKE sånne gakk gakk lepper.

resultatet ble kjempe bra og jeg var superfornøyd! har lyst å gjøre det igjen, bare dumt det er så dyrt!

jeg tror det er stor forskjell på de som utfører restylane. IKKE gå et sted der det kanskje er litt billigere enn et annet sted, men gå der du VET de er dyktige!!

jeg var hos en som var kjempe flink, og hun var "kjent" for å være flink til akkurat det, og da blir resultatet etter det :)

husker ikke hvor lenge det varte, men jeg husker at det varte mye lenger enn det det var anntatt. de var ikke like store selvsagt, men litt fylde hadde jeg i ganske lang tid. flere måneder ihvertfall :)

Skrevet

Tusen takk til deg Gjest_meg!:-) Så fint du ble fornøyd:-) Nå har jeg ihvertfall lyst til å prøve!!

Kan jeg spørre hvor du tok hen? Altså hvilken salong?

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Tusen takk til deg Gjest_meg!:-) Så fint du ble fornøyd:-) Nå har jeg ihvertfall lyst til å prøve!!

Kan jeg spørre hvor du tok hen? Altså hvilken salong?

jeg tok det på ellipse klinikken i bergen. Hun som gjorde det på meg jobbet både på ellipse i bergen OG oslo :)

kan anbefale henne på det sterkeste.

var redd for at det var sånne "babs" som gjorde dette, men hun her var svært profesjonell voksen dame som var utrolig behagelig og flink!

husker desverre ikke navnet, men du kan jo ringe å høre :)

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg har ingen erfaringer og har ikke prøvd, men har vurdert det selv. Har ganske store lepper fra naturen side (større enn vanlige norske jenter, i hvert fall. Er norsk selv), men ville bare ha en ekstra piff for å gjøre dem litt penere. Grunnen til at jeg gikk fra det, var alle bloggene jeg besøkte av de som har tatt restylane. Det ser ut som alt som har skjedd, har vært å løfte overleppa, sånn at den blir stiv og står litt ut fra tennene. Nå tenker jeg på Paradise Hotel-deltakerne sine blogger, men også modellene fra Rask Models og ikke minst restylanebloggen selv. Det ser ut som restylane er et veldig fint skjønnhetsmiddel for å minske rynker i panna og penere kinnben, men i leppa har jeg ikke sett _noen_ (etter min mening) pene resultater.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Jeg har ingen erfaringer og har ikke prøvd, men har vurdert det selv. Har ganske store lepper fra naturen side (større enn vanlige norske jenter, i hvert fall. Er norsk selv), men ville bare ha en ekstra piff for å gjøre dem litt penere. Grunnen til at jeg gikk fra det, var alle bloggene jeg besøkte av de som har tatt restylane. Det ser ut som alt som har skjedd, har vært å løfte overleppa, sånn at den blir stiv og står litt ut fra tennene. Nå tenker jeg på Paradise Hotel-deltakerne sine blogger, men også modellene fra Rask Models og ikke minst restylanebloggen selv. Det ser ut som restylane er et veldig fint skjønnhetsmiddel for å minske rynker i panna og penere kinnben, men i leppa har jeg ikke sett _noen_ (etter min mening) pene resultater.

skjønner at du synes det ser dumt ut på de du har SETT det på... for det er jo akkurat det som er cluet... du skal nemlig IKKE se når folk har tatt restylane, det er da det er utført perfekt.

så de du ser har tatt det, har enten tatt for mye, eller vært hos en som ikke er flink.

du har nok sett mange jenter med restylane, men ikke visst at de hadde det fordi det ser naturlig ut!

selv har jeg naturlig smale lepper som jeg har nevnt tidligere, og disse ble bare bitte litt større slik at det så naturlig ut, men alikevel kjempe fint!

er du med? :)

Gjest Coco-chic
Skrevet

Vurderer selv Restylane i overleppen. Overleppen min er litt mindre enn ubderleppen og der har irritert med leeenge!

Det er en ny hudpleiesalong på majorstuen hvor jeg bor, Angels ett eller annet hvor jeg prøvde Restylane Vital på aknearr og er kjempefornøyd. Prisen var heller ikke så ille, men det blir noen stikk da.

Hvor vondt gjør det å få restylane i leppene egentlig?

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Vurderer selv Restylane i overleppen. Overleppen min er litt mindre enn ubderleppen og der har irritert med leeenge!

Det er en ny hudpleiesalong på majorstuen hvor jeg bor, Angels ett eller annet hvor jeg prøvde Restylane Vital på aknearr og er kjempefornøyd. Prisen var heller ikke så ille, men det blir noen stikk da.

Hvor vondt gjør det å få restylane i leppene egentlig?

vanskelig å si hvor vondt det gjør for deg, for dette er jo veldig inviduelt. selv har jeg ganske så høy smerteterskel, og det gikk helt fint. man kjenner jo selvfølgelig noen litt vonde stikk, men man overlever helt fint :)

Skrevet

293 stk som har sett denne og 11 som har svart. Det er ganske bra respons!

Er vi mer opptatt av dette enn vi ønsker.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
293 stk som har sett denne og 11 som har svart. Det er ganske bra respons!

Er vi mer opptatt av dette enn vi ønsker.

ha ha,merkelig ting å si!

Gjest Eurodice
Skrevet

Først må jeg si at jeg ikke har finlest denne tråden, så mitt forslag er kanskje nevnt av andre. Har du forsøkt lipgloss med plumpingeffekt? Selv er jeg veldig fornøyd med LipFusion og har den i forskjellige farger.

Gjest Miley
Skrevet

Link?

• 5 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen..<3

Jeg har fortsatt ikke kommet lengre enn til tenkeboksen ang restylane.. Har veldig lyst, men skal være HELT sikker før jeg punger ut så mye penger.

Så at en nevnte Paradise Hotel-deltakerne her. Den eneste jeg synes hadde virkelig flotte lepper der var Ida.. Synes det så veldig naturlig ut på henne. Og jeg skulle gitt mye for leppene til f.eks Aylar eller Jessica Alba! Er det noen som vet om de er naturlige eller om de bruker "juksemidler"?:-)

Og er det noen som vet hvem som er best på restylane av Essens og Stokkan-klinikken i Tromsø? Evt om det er andre i Tromsø som utfører det?

Venter SPENT på svar;-)

• 4 uker senere...
Skrevet
Tusen takk for svar alle sammen..<3

Jeg har fortsatt ikke kommet lengre enn til tenkeboksen ang restylane.. Har veldig lyst, men skal være HELT sikker før jeg punger ut så mye penger.

Så at en nevnte Paradise Hotel-deltakerne her. Den eneste jeg synes hadde virkelig flotte lepper der var Ida.. Synes det så veldig naturlig ut på henne. Og jeg skulle gitt mye for leppene til f.eks Aylar eller Jessica Alba! Er det noen som vet om de er naturlige eller om de bruker "juksemidler"?:-)

Og er det noen som vet hvem som er best på restylane av Essens og Stokkan-klinikken i Tromsø? Evt om det er andre i Tromsø som utfører det?

Venter SPENT på svar;-)

Aylar har implantater i sine lepper.

I Tromsø ville jeg brukt stokkan klinikken. De jeg kjenner som har tatt der er kjempefornøyd med resultatet, er inne på tanken å dra dit selv. Bare husk å vær tydelig på hva du ønsker, så slipper du gakk gakk looken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...