Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Har sett mange snutter fra Iran de siste dagene og det har slått meg at mange av iranere er såpass lyse i huden at de kunne blitt tatt for europeere (Khamenei f.eks). Er perserne ariere?
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Persere er ikke arabere. Arisk opprinnelse ja.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Jeg traff engang en kjekk gutt på byen som hevdet han var muslim, noe jeg ikke kunne forstå da han så helt vesteuropeeisk ut. Synes det er leit at Persia, med sin stolte historie, (damene trenger da for Guds skyld ikke araberburka der da), skal la seg undertrykke av en tilbakeliggende beduinerreligion fra ørkenen.
Hamster Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Jeg traff engang en kjekk gutt på byen som hevdet han var muslim, noe jeg ikke kunne forstå da han så helt vesteuropeeisk ut. Islam er faktisk en religion, og ikke en rase/spesielt type utseende. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Islam er faktisk en religion, og ikke en rase/spesielt type utseende. :gjeiper: Hehe .... Det har du rett i :gjeiper: Men jeg forestiller meg alltid at muslimske menn har bart og stor nese, så det sjokkerte meg liksom da jeg traff den adonisen som kunne vært "the boy next door"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå