jente86 Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Lurer bare på om det er noen her som har blitt dumpet, og så prøvd på nytt med eksen sin? om dere kan fortelle hvor lenge dere var fra hverandre og historien deres så setter jeg pris på det=)
Juso Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg har prøvd det 3 ganger, og nå er det slutt igjen. Den ene gangen ble vi sammen samme dag, den andre gangen ble vi sammen tre dager etterpå, og den tredje gangen, så ble vi også sammen på samme dag. Nå er det slutt, og vi har ikke snakket med hverandre på tre dager Savner han utrolig mye, og vil egentlig bare at det skal ordne seg igjen, sånn at jeg kan bli lykkelig, selvom det har vært mye opp og ned. Anbefales ikke å ha et sånt forhold! Endret 22. juni 2009 av Juso
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Samboer og jeg bodde fra hverandre en periode ifjor. Det var jeg som ville ut av forholdet, å grunnen til det var at jeg hadde prøvd å snakke med han lenge om at han drakk altfor mye alkohol, men det ville han ikke innse før jeg var på vei ut. I løpet av den tiden vi bodde fra hverandre, fikk vi snakket ut om dette problemet, å han innså hvor skadelig det store alkoholbruket skadet vårt forhold og barna våre. Nå viste det seg at det var flere grunner til hans store alkoholbruk, å vi hadde begge to et ansvar der. Vi flyttet sammen igjen etter noen mnd, å har det veldig bra sammen. Jeg tror at noe av grunnen til at det fungerer bra selv etter at vi hadde vårt lille brudd, er at det var ingen andre i bildet for noen av oss. Vi hadde et problem som vi klarte å løse, å vi trengte ikke å forholde oss til andre partnere eller sjalusi som lett kan oppstå der årsak til brudd har vært at en har truffet en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå