Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hei Jeg får lett "rødvinstenner", og det skal jo serveres rødvin i bryllupet (jeg er også mest glad i rødvin). Kom plutselig til å tenke på at det kanskje er lite heldig med en brud med rødvinnstenner hehe.. Med tanke på bilder osv. Skal dere andre drikke rødvin, eller dropper dere dette?
Kimura Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har også lett for å få rødvinstenner, men skal selvfølgelig drikke rødvin, men det er jo stor forskjell på vinene om man får rødvinstenner eller ikke.. Den vi skal ha ser jeg ikke noe på tennene av Har dere bestemt dere for vin? Isåfall er det jo bare å teste hvordan tennene blir
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Sørg for å ha rene tenner før du drikker, og ta med tannbørste og tannkrem du kan pusse tennene med etter middagen.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Jeg får kjempelett rødvinstenner, og hadde ikke lyst til å stresse med det. Vi kjøpte derfor inn hvitvin også, og jeg sikret meg en flaske av den som jeg hadde ved min plass hele kvelden. Jeg er mer glad i rød enn hvit vin, men ville ikke risikere å henge meg opp i fargen på tennene mine hele kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå