smile Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jeg skulle hatt 2 like brudepikekjoler/festkjoler men ønsker ikke å bruke så mye penger på det. Ikke var det nødvendig for bruden heller at det var sånn typisk kjole fra salong og for henne kunne det gjerne være litt farger på de siden hun selv skal ha en skikkelig fargerik bukett. Jeg ønsker ikke å bruke noe særlig mye penger på dette så jeg lurer på om noen har sett pene kjoler i noen vanlige butikker til en fornuftig pris? Jeg mener noen nevnte at EXIT solgte i fjor?
Siadatra Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 (endret) Innlegget er endret iht. KGs regler. Helen, mod. Endret 21. juni 2009 av Helen
Gjest faerytale Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har sett på Kappahl! Vi kjøpte kjoler til våre brudepiker på ebay - veldig billig
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Vi kjøpte alle våre fra USA. Både når vi selv giftet oss (da kjøpte vi smoking, og brudepikerkjoler). Har også kjøpt kjoler herfra til "bursdags-bruk". Mye lekkert. Og SUPER-billig. Min svigerrinne skal gifte seg, og hun har kjøpt 3 stk. herfra nå. De er nydelige. Min venninne kjøpte også herfra når hun giftet seg. Du får solgt de til dobbel pris på Finn igjen etter bruk også BRUDEPIKEKJOLER/SMOKING TIL BARN
bambus Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 du kan sjekke ut denne siden.... www.divakjoler.no. hørt mye positivt om den siden.
smile Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2009 Tusen takk for mange fine svar!! Nå skal jeg sjekke nettsidene!!!
smile Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2009 Vi kjøpte alle våre fra USA. Både når vi selv giftet oss (da kjøpte vi smoking, og brudepikerkjoler). Har også kjøpt kjoler herfra til "bursdags-bruk". Mye lekkert. Og SUPER-billig. Min svigerrinne skal gifte seg, og hun har kjøpt 3 stk. herfra nå. De er nydelige. Min venninne kjøpte også herfra når hun giftet seg. Du får solgt de til dobbel pris på Finn igjen etter bruk også BRUDEPIKEKJOLER/SMOKING TIL BARN De var veldig billige ja!!! Men vet du hva det koster i frakt? Det stod veldig lite på nettsiden, og vet du om det er lurt å bestille en og en kjole for å komme under tolgrensen. Fant jo pene kjoler til 180,- :dåne:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå