Envy Skrevet 21. juni 2009 #1 Del Skrevet 21. juni 2009 Det har seg sånn at jeg og kjærsten fant ut at vi hadde lyst på en avslappende chartertur til generelt et eller annet sted i syden, hovedsaklig for å være late i solen på stranden før han reiser i militæret til høsten. MEN så fant et vennepar av oss ut at de også ville være med på denne turen, og vi tenkte jo at klart det blr enda morsommere om vi er fler. men så begynte diskusjonene da.. HVOR skal vi? 3 av oss er enige om at vi bare drar på ving og tar den billigste pakketuren de har til et varmt sted. fjerdemann setter seg derimot på bakbeina og nekter, fordi han mener han vil oppleve ting. Vi regner med at turen går til Tyrkia siden det er flest og billigst turer dit for tiden.. men, er det noen her som har vært i alanya/side som har noen tips til ting som kan oppleves der annet enn å ligge i solen på dagen og feste på kvelden? argumenter som jeg kan bruke ovenfor denne vanskelige kompisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 22. juni 2009 #2 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg var i Alanya for 5 år siden (er det virkelig så lenge siden?) og det er absolutt mye å gjøre utenom å ligge på ryggen og sole seg. Det er mange små reisebyråer rundt omkring som arrangerer både dagsturer og turer som går over et par dager. Mange av restaurantene arrangerer også turer. Vi var på båttur og tur til kalksteinsgruvene, kjempemoro begge deler. I tillegg er det jo så billig å shoppe i Tyrkia, selv mannfolka som ikke er så begeistra i utgangspunktet gjorde litt sport i det å prute. Vi tilbrakte faktisk bare en dag på stranda, og vi var der i to uker, det var mye mer behagelig med bassenget på hotellet... Vi var to gutter og to jenter, og storkoste oss alle fire Edit: skriveleif Endret 22. juni 2009 av Metemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå