Gjest Donna Skrevet 29. juli 2003 #1 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg lurer på om noen her inne vet noe om to som er samme stjernetegn passer sammen? Eller er det sånn at man helst skal ha ulikt stjernetegn? Eller er det ikke så nøye? *ler*..tror ikke sånn masse på det - men hadde vært morro å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. juli 2003 #2 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg trur ikke det er så nøye akkurat, men mine foreldre ble sammen for 31 år siden i dag, og holder enda sammen. De er begge født i tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. juli 2003 #3 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg er vannmann og klikka utrolig bra sammen med en annen vannmann.........men det ble ikke noe, heldigvis...han var en kjøter. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg er skorpion og er sammen med en skorpion. Vi har vært samboere i fire år, til høsten har vi vært forlovet i fem år og sammen i ni år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 3. august 2003 #5 Del Skrevet 3. august 2003 Bestefar og bestemor = begge født i Krepsen Søster og svoger = begge født i Krepsen Onkel og tante = begge født i Væren Jeg tror slike forhold må være ganske ideelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 3. august 2003 #6 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg er kreps. Før hadde jeg en skorpianmann, det gikk ikke så bra. Nå har jeg hatt en krepsemann i 8 år. Det går kjempe godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 4. august 2003 #7 Del Skrevet 4. august 2003 Både mannen min og jeg er løver og vi er som tvillingsjeler og har det helt perfekt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2003 #8 Del Skrevet 11. august 2003 Vi er begge skytter, og passer UTROLIG godt sammen! Vi er sjelevenner, og er så like på alle mulige måter.. tror nok vi kommer til å være sammen i alle år! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 11. august 2003 #9 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg er løve og sambis med en vær. Det skal vissnok være den perfekte kombinasjon bare man har nok armslag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 11. august 2003 #10 Del Skrevet 11. august 2003 tror det spørs hvilket stjernetegn man er... har lest et eller annet sted, en eller annen gang at noen stjernetegn fungerer veldig bra sammen, andre ikke. feks jeg som er skorpion vil ikke fungere med en annen skorpion ettersom det kommer til å krasje.. at en møter seg selv i speilet, og at det da kan bli veldig intenst... tror ikke helt på det da, eller kanskje litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. august 2003 #11 Del Skrevet 12. august 2003 Hm ...jomfru og jomfru da f.eks? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 12. august 2003 #12 Del Skrevet 12. august 2003 Tror du kan få noen svar her: http://www.astro.com/ Det er gratis, om du ikke skal ha så veldig utfyllende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå