Gå til innhold

Hvilken film er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest ramirez
Skrevet

Har tenkt på denne filmen en stund, men har innbilt meg at det var enslig ung kvinne søker, men etter å ha sett den på tv i går så skjønte jeg jo at det ikke var den...

Inbiller meg at Antonio Banderas og Melani Griffith spiller i den, men finner ingen som passer når jeg ser på filmbiografien deres (kan være never talk to strangers, men følte ikke handlingen stemmer helt med det jeg husker)

Er i allefall en dame som trodde hun hadde blitt forlatt av typen (men så viser det seg at hun har drept han..) og at hun tror noen er ute etter å ta henne (men så gjør hun det selv, uten at hun vet det) Mener det er en hårtøtker som faller ned i badekaret, og en heftig sex sene i en heis eller noe...

Hmmmmmm?? Anyone

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tipper også det må være Never Talk To Strangers - plot fra wiki Var det den TS?

Jeg kom på en annen film fra nittitallet med lignende plot:

Mannlig psykiater som tar over en venns hus og praksis etter dødsfall (selvmord?). Han innleder et heftig forhold til en ung kvinne (var hun kanskje egentlig en pasient?), men etter hvert får han mistanke om at det kanskje er hun som har drept vennen hans. Trodde det var Michael Douglas i hovedrollen, men finner ingen film som passer. Noen som vet den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...