Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hvilken datingsider er gratis? har hørt at det finnes noen, men hvem? Møteplassen er jo delvis gratis da tror jeg...
Gjest Hilde K S Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Du kan legge ut gratis profil på sukker, men det er kun de som betaler som kan ta kontakt med deg.
kristian82 Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hvilken datingsider er gratis? har hørt at det finnes noen, men hvem? Møteplassen er jo delvis gratis da tror jeg... Vet ikke om en eneste datingside som er 100% gratis. Mange sider man kan registrere seg gratis på, men er jo en mengde funksjoner man ikke får uten å betale for det. F.eks: lese alle sin profil, skrive ubegrenset brev, sende meldinger til hverandre osv... Endret 21. juni 2009 av kristian82
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Du kan legge ut gratis profil på sukker, men det er kun de som betaler som kan ta kontakt med deg. Vet du, eller andre damer, ca. hvor mange menn som betaler på sukker? Når jeg ser på forskjellige matchsøk på damer, så kommer det jevnt over at av de 100 som vises, så er det mellom 10 og 15 som har betalt. Intuitivt tenker jeg at det er flere menn som betaler.
Fjesingen Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Burde utvide dette forumet med egen datingtjeneste.
Nynaeve Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 OKCupid er gratis. Er en internasjonal side, og ikke så mange fra Norge ... enda Jeg fikk tipset her på KG :D
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 Prøv Nettby. Er ikke bare fjortiser der... Har selv truffet ett par menn der som jeg var på date med:-)
Gjest Gjest_June_* Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 For de som har et kristent livssyn er www.kristendate.no en datingside man bør ta en titt på. Den er også gratis for tiden
Anglofil Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 finnenvenn.no og hei!dagbladet er gratis. Mvh Yvonne
Tempus Fugit Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 finnenvenn.no og hei!dagbladet er gratis. Mvh Yvonne Bare til info, finnenvenn.no er nå en del match.com, så litt mindre gratis nå...
Anglofil Skrevet 26. oktober 2009 #13 Skrevet 26. oktober 2009 Bare til info, finnenvenn.no er nå en del match.com, så litt mindre gratis nå... Hmm, okay. Det var ihvertfall et alternativ fram til 30.september, synd det ble slått sammen med match.com.- Husker jeg var på match, gratis, men var et eller annet med at man ikke kunne svare andre eller så. Ser ut som tilbudene på gratis datingsider krymper inn. Mvh Yvonne
Gjest Flowers Skrevet 26. oktober 2009 #14 Skrevet 26. oktober 2009 Hmm, okay. Det var ihvertfall et alternativ fram til 30.september, synd det ble slått sammen med match.com.- Husker jeg var på match, gratis, men var et eller annet med at man ikke kunne svare andre eller så. Ser ut som tilbudene på gratis datingsider krymper inn. Mvh Yvonne Å ja, nettdating er big business, det.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #15 Skrevet 24. september 2010 Hvilken datingsider er gratis? har hørt at det finnes noen, men hvem? Møteplassen er jo delvis gratis da tror jeg... www.heymyfriends.com er en helt gratis datingside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå