Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.jeg er helt grønn når det kommer til spill og lurer på om dette er noe man kobler til tv,eller pc.Hvordan fungerer det og hva koster det?Er det et vanlig spillkonsoll?

Min mann snakker om Guitar Hero,er det noe man laster ned på nettet eller må man ha Wii for å bruke det.

Dere ler sikkert godt nå og det må dere få lov til :ler:

Håper dere skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Nintendo wii er en spillkonsoll som man kobler til tv. Gutiar hero er et spill som man må kjøpe, man kan laste det ned også, men man trenger uansett en gitar for å kunne spille. Dersom du kjøper det på butikk så får du gitar med spillet. Det er forresten et veldig kjekt spill. Nintendo wii er en spillkonsoll som du bruker hele kroppen når du spiller, ikke noe sofasitting med andre ord. Du kan også laste ned super mario spill til den aller første nintendoen dersom du husker den. Kjempekoselig :)

Skrevet

Tusen takk for svar. :) Ble klokere nå.

Og ja,jeg husker den første Nintendoen :jepp:

Skrevet

Kan man bruke Wii både til Guitar Hero og ett slikt trenings spill som har kommet nå?har veldig lyst til å prøve det.

Skrevet

Wii har diverse sports og trening spill ja :) Det er sikkert wii fit du tenker på... Det er et brett man kobler sammen med wii og setter i et trening spill med diverse aktiviteter på.. Det er kjempe gøy :)

Gjest Gjest
Skrevet

EA har nylig sluppet Active - Personal Trainer til Wii'en, er det det du tenker på Pusill?

Jeg har brukt dette i en uke nå og er superfornøyd! Fin trening for de av oss som lider av tidsmangel og liten lyst til å dra på treningssenter.

Trener 20-25 minutters økter med varierende innhold. I motsetning til Wii Fit, som er litt mer trening fra østen - type yoga, er Active beregnet på fettforbrenning og teller feks kaloriene du forbrenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...