Gå til innhold

Hvem har sett hjemmesiden til Minnie??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant en link, men der stod det bare at siden ikke eksisterte.........

Skrevet

Sannsynligvis ikke en kjeft... :roll: ... her inne, mener jeg (og det skjønner jeg godt)

Suz :blunke:

Skrevet

Hun har tidligere forklart at du må ha passord for å komme inn på siden, og at det (natrurlig nok) ikke deles ut til hvem som helst

loolaa

Skrevet

Er dere sikker på at det finnes noen da?

• Liker 1
Skrevet

Kan man noensinne være sikker på noe... og gidder vi egentlig bruke energi på å mistenke damen for å drive med fusk?

Suz :roll:

Skrevet

Hva er vitsen m sånne tråder egentlig??? Annet enn å gjette på hvor lang tid d tar før den blir stengt....???

Skrevet
Hva er vitsen m sånne tråder egentlig??? Annet enn å gjette på hvor lang tid d tar før den blir stengt....???

Hvorfor skulle den blii stengt ?

Jeg har hørt litt snakk om denne hjemmesiden da jeg har lusket litt rundt her en tid så jeg er nysgjerrig på hvordan de er - om de er gode/interessante. Både bilder og beskrivelser av leilighet og bryllup kunne jeg ha tenkt meg å få sett. Men siden jeg neppe er kvalifisert for tilgang så må jeg jo bare høre fra andre som har sett den.

Skrevet

Minnie reklamerer endel for denne hjemmesiden sin, så det er ikke så rart at folk er nyskjerrige.

. Nei det legger hun selv opp til.

Gjest Poirot
Skrevet

Hun legger jo ut her at de som vil (som har passord) kan se, så da går jeg ut ifra at hun har gitt passordet til noen på KG. Ikke til meg.

Skrevet

punkyB skrev:

Hvorfor skulle den blii stengt ?

Fordi dette er spekulasjoner om en anne bruker, har sett mange nok eks på hvordan denne typen tråder utvikler seg......Men samma for meg, egentlig driter jeg i d, men d kan jo alltids bli underholdning en liten stund først....

Skrevet
Hun har tidligere forklart at du må ha passord for å komme inn på siden, og at det (natrurlig nok) ikke deles ut til hvem som helst

loolaa

Men...når linken ikke ender annet i en side hvor det står at siden du leter etter ikke eksisterer? Hvor skal man da plotte inn dette passordet?

Bryr meg forrsten lite om hjemmesiden hennes...... :roll:

• Liker 1
Gjest Zirine
Skrevet

Akkurat nå kan jeg ikke tenke meg noe som interesserer meg mindre enn å se Minnies hjemmeside.

Jo, forresten - sorry - å renske fisk ...

Skrevet
Akkurat nå kan jeg ikke tenke meg noe som interesserer meg mindre enn å se Minnies hjemmeside.  

Jo, forresten - sorry - å renske fisk  ...

Enn nå da??? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...