Gå til innhold

Hva skal jeg gjore av meg?!

Anbefalte innlegg

Gjest DumDumDumUnge
Skrevet

Jeg har kjærlighetsorg. Det svir som en fitte. Det har vart helvete de siste dagene. Og det var de dagene da jeg faktisk hadde noe å gjore. Hva skal jeg gjore av meg idag?!?! Det er søndag. Jeg har ingen venner jeg kan besøke, jeg har ingenting jeg må gjore, jeg har ingenting jeg vil gjore som jeg brukte å gjore. Tiden går så utrolig treng. KL er bare 12:27 og jeg sto opp for en og halv time siden. Og det kjennes allerede som om jeg har vært oppe en hel dag. Jeg vet ikke hva jeg skal finne på. Det er så fin dag men det finnes ingensteder å gå. Jeg er en vrak. Jeg tenker tanker jeg ikke burde. Jeg har extremt vondt i magen og en klump i halsen som ikke går vekk. Jeg klarer ikke spise. Jeg prøver å se lyst på alt, men det er vannskelig.

Jeg viste ikke hvor jeg skulle spørre etter hjelp. jeg er en gutt og dette er en kvinneforum, men tenker meg at dere har et eller annet forhåpentligvis som hjelper. Hva som helst. Jeg klarer men ikke gjennom dagen. Timene går så tregt. Minuttene tregere.

Videoannonse
Annonse
Gjest DUmpet_igjen
Skrevet

Du er ikke alene! Jeg sitter hjemme å se på filmer på youtube for å prøve å glemme gårsdagen. Fik vite at dama hadde funnet seg en ny. Mens vi var sammen så klart.

Det er så utrolig hardt i starten, men vet at det går over. Tar bare tid.

Gjest Gjest
Skrevet

Fyll iPoden med sanger som gjør deg glad, eller sinte breakup-sanger som sier "fuck it, and fuck you too", og så går du eller jogger en tur. Frisk luft og litt mosjon hjelper på rastløshet og klarner hodet litt.

Last ned noen filmer og, her gjelder samme greia.. enten feelgood-filmer som får deg til å smile eller så kan du laste ned noe tårevått hvor folk har det enda verre enn deg, og bare la alle følelsene komme ut.

Gjør noe kreativt med sorgen hvis du er en kreativ person. Skriv et dikt, mal et bilde, lag en sang. Høres litt klisjé ut å "skrive av seg følelsene", men det har en viss terapeutisk effekt. Å skrive her på KG hjelper og.

Ring noen som bryr seg om deg, snakk om sorgen eller bare om været. Ikke vær redd for å ringe noen du vanligvis ikke snakker om slikt med, jeg knyttet veldig dype bånd med folk når jeg gikk gjennom en krise og åpnet meg for dem.

Ikke forfall! Ta vare på deg selv, ta en dusj og spis noe godt og sunt. Du har alltid noen oppgaver du burde gjøre, som kan gi deg en mestringsfølelse. Fiks noe i leiligheten, rydd, vask, ommøbler. Kast gammelt skit, spesielt ting som minner deg om henne. Sorter sokkesamlingen, gjør noe som gjør hjemmet ditt triveligere. Belønn deg selv med noe god mat etterpå, gå gjerne ut og kjøp noe take away som du kan nyte til filmen.

Kjærlighetssorg er skikkelig ille de første dagene, men det går over!

Gjest DumDumDumUnge
Skrevet

Youtube filmer ja. Det hjelper. Laste ned og se feel good filmer hjelper også. Har gjort det de 2 siste dagene. Jeg roer meg ned den siste timen - to før jeg legger meg og klarer å sovne. Skal laste ned noe slik at jeg kan se på det ikveld. Men jeg sov litt lenge idag. Sov til 11. Det vil si jeg kommer ikke til å bli trøtt igjen før 02 om natta. Og alt jeg vil er å ligge og sove. Sove til alt blir bra igjen. jeg vil legge meg nå og våkne midt på natta. Så legge meg igjen og sove til neste dag.

Jeg vet at alt det den siste gjesten sa om å fylle ipoden og etc er sant. Det er slik man kommer seg gjennom. Man fyller dagen med rutiner og venner. Jeg prøver å gjore det. Eller, jeg vil gjore det, men man mister all motivasjon for å bevege seg framover. Man vil bare ligge og syns synd på seg selv. Jeg prøver å unngå dette. Jeg har gått rundt i leiligheten rundt 500 ggr nå. Prøver la være høre på trist musikk med relaterte emner. Det får meg bare til å tenke mer. Alt jeg prøver nå er å distansere meg fra tanken på henne og han. Men det er vannskelig.

Som sagt, idag har jeg ingenting å gjore. Føler på meg at dette blir en lang dag.

Gjest DumDumDumUnge
Skrevet

Så har jeg kommet meg gjennom denne dagen også. Fan det er slit. En av de lengste dagene i mitt liv. Jeg skjelver nesten. Imorgen blir det lang dag igjen. Jeg merker det på meg. sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...