Gå til innhold

Får dere mye PM?

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Etter å ha lest tråden til Lillian om kontakt, lurer jeg på en ting.

None snakker om PM som om det strømmer inn daglig? Får andre her mye PM? Isåfall er det ikke rart at noen er me rklikkete enn andre.

Selv har jeg fått noen, men de er mest knyttet til konkrete spørsmål til noe jeg har skrevet, eller at jeg har fått ros for innlegg :oops:

Hva med andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Får noen. Starter ofte med et enkelt spørsmål om noe man lurer på, og så fortsetter det som en hyggelig kontakt.

Har sendt noen selv også, kanskje spørre om ting som ikke alle behøver å vite. Nå dumper det inn noen i ny og ne...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg må renske ut innboksen min hver dag for at den ikke skal bli overfylt, får masse spm. som folk ikke tør ta opp i Forumet fordi de vet hvordan andre vil reagere. Det blir endel matprat, skjønnhetstips, ros til dagboken ol. får endel pepper også men så lenge det er noenlunde konstruktivt er det selvsagt noe man må ta til seg.

Minnie

Gjest Hilde K S
Skrevet

Mye ? Hva er mye ?

Må ikke renske boksen akkurat.

Får noen for innlegg og noen spørsmål. Også noen som ikke vil legge ut om alt på nettet.

Også er det jo svar på de jeg sender da. Har aldri opplevd å ikke få koselige svar tilbake, så jeg er ikke så redd for å sende en pm når jeg synes det er på sin plass.

Men det er utrolig hyggelig når jeg har fått pm !

Skrevet

Får da noe. Renner ikke akkurat inn, men nå og da popper den lille ruta opp.

Koselig det....

Skrevet

Får en del. Går mye på spørsmål Oriflame, hudpleie, og hunder.

En ganske så naturlig kombinasjon faktisk. :ler:

Skrevet

Renner inn som en foss her...

Bare ille dumt at elva er demt opp, og det meste av vannet går gjennom rørgatene....

Skrevet

Jeg har vanligvis fått PM kun en gang i ny og ne, som regel for å få kritikk for noe jeg har skrevet (har skjedd kun et par ganger under dette nicket da) eller for å få oppbacking og støtte i visse innlegg. Eller bare spørsmål, men det er sjelden noen har så mye å spørre meg om da :ler: (Er nok ikke så klok som jeg liker å tro....hehe)

Etter jeg lagde den aktuelle tråden, har det faktisk drøsset inn med PM :lol: Noen for å takke for at jeg lagde tråden for de har fått nye bekjente, noen for å spørre om jeg vil bli bedre kjent med dem, noen for moro skyld med litt sånn "tihi" og fleiping :wink: Alle bare veldig hyggelige!

Så de siste 2-3 dagene har jeg faktisk måtte slette litt og litt av innboksen min hver dag, jeg :o Ganske uvanlig for meg, egentlig, men veldig moro! hehe....

De mest hyggelige PM'ene har jeg lagra, da :oops:

Lillian

Skrevet

Jeg får ganske mange PM tror jeg.

I perioder hagler det inn, andre ganger kan det gå uker mellom hver.

Og jeg har aldri fått en negativ eller utrivelig PM.

*liker å få PM jeg*

Skrevet

Får i gjennomsnitt 2 PM i uken.

En dag kan jeg få 8 og så går det uuuuuuuker til neste........... :o

:briller:

Skrevet
Får i gjennomsnitt 2 PM i uken.

En dag kan jeg få 8 og så går det uuuuuuuker til neste........... :o

Er det sånn at amerikanske uker er lengre også, eller? Jeg mener alt amerikansk er jo større, for eksempel bilene, husene, egoismen osv...

:kul:

Skrevet

Dessuten er det noen som har vært inne i de private pm`en mine og slettet sine egne meldinger......grrrrr........... :evil:...men jeg vet hvem det er....h*n fikk nok kalde føtter.....

Gjest Janna
Skrevet

Får lite.

Kanskje fordi jeg ikke bruker så mye tid på å sende selv?... :wink:

Jaja, det jeg får er kvalitet, da. Som regel.

Skrevet
Dessuten er det noen som har vært inne i de private pm`en mine og slettet sine egne meldinger......grrrrr........... :evil:...men jeg vet hvem det er....h*n fikk nok kalde føtter.....

:o Går det an da?? Etter at du har lest PM'en?? :o

*vil vite hvordan*

Lillian

Skrevet

:o Går det an da?? Etter at du har lest PM'en?? :o

*vil vite hvordan*

Lillian

Vel, det er slik at jeg før hadde et passord som var lett å finne ut av, og dermed var personen inne i pm boksen min og slettet sine pm`en. :erter: kanskje like greit :bigfoot:

Skrevet

Makan til frekkhet :o

Lillian

Skrevet
Makan til frekkhet :o

Lillian

Jepp, frekk som faen....

Skrevet

Får veldig lite PM, har sendt noen selv og fått svar på dem, men det er det!

Skrevet

Har fått kanskje noenogtjue PM'er siden jeg registrerte meg. Om det er mye el lite skal jeg ikke ha sagt noe om....Men jeg har ikke for vane å sitte å skravle m folk via PM! Syns jeg er mer enn nok her som jeg er, jeg....Men de jeg har fått er utelukkende hyggelige PM'er.... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...