Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har i det siste lagt merke til at jeg begynner å få mer og mer hår over leppene.. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne/redusere disse hårene uten barbering? :-)
Mamalama Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Voksing kan jeg absolutt anbefale, resultatet blir fint og det kan også redusere hårveksten på sikt. Du må ikke finne på å barbere!!... Da kan du virkelig ende opp med bart... Voksing kan gjøres i salong, men vil du spare penger påd ette er det ganske greit å gjøre selv også. Du må bare være nøye og ta deg litt god tid de første gangene.
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Bruk pinsett, det må da være det enkleste.
Mamalama Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Bruk pinsett, det må da være det enkleste. Jeg synes voks er mye enklere enn pinsett. Med pinsett må man plukke ganske mye om man har mørke hår, mens voksing tar 2 minutter når man har gjort det et par ganger og da forsvinner også alle hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå