Gjest Gjest_janne_* Skrevet 21. juni 2009 #1 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg skal i bryllup i sommer og stresser med å finne kjole. Har sett på denne http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/...ductLarge$ fra DAY Birger et Mikkelsen. Hva synes dere?Passer den i et sommerbryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #2 Del Skrevet 21. juni 2009 den er kun grei...ikke spesiell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 21. juni 2009 #3 Del Skrevet 21. juni 2009 Okei, hva er spesielt for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dora Flanica Skrevet 21. juni 2009 #4 Del Skrevet 21. juni 2009 Nei, den passer nok ikke helt i bryllup, syns jeg. Den er veldig søt, noe jeg kunne ha gått i. Den er fin til å gå ut på byen med, men kanskje for hverdagslig til bryllup. Står det ikke noe i invitasjonen om kleskode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.strøken Skrevet 21. juni 2009 #5 Del Skrevet 21. juni 2009 Synes kjolen var fin jeg. Og det viktigste er at du føler deg vel. Jeg skal selv i et hagebryllup i sommer, og da ville en sånn type kjole passe. Så med mindre det står galla på innvitasjonen, synes jeg den passer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 21. juni 2009 #6 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg synes den er for lite pyntet til bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamalama Skrevet 21. juni 2009 #7 Del Skrevet 21. juni 2009 Tilet litt uformelt bryllup er den fin, men jeg synes den da må stæsjes opp litt med tilbehør for den er jo ganske hverdagslig egentlig. Gulltilbehør og høye hæler synes jeg er et must da! Til et mer formelt bryllup synes jeg kanskje ikke den er helt passende. Hva sier invitasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 21. juni 2009 #8 Del Skrevet 21. juni 2009 Fin kjole! Om den passer til bryllup avhenger av hvor formelt det er. Jeg har vært i bryllup de siste årene hvor en slik kjole ikke hadde vært aktuell, men jeg skal i et bryllup senere i sommer hvor jeg tror den hadde vært helt passende. Uansett kan bør den jo pyntes "opp" litt - gullsko med litt hæl, selskapsveske og litt smykker kan gjøre mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 21. juni 2009 #9 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg synes den var søt, men jeg hadde ikke brukt den i et bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 21. juni 2009 #10 Del Skrevet 21. juni 2009 Nei, jeg syns ikke den passer. Dette er en hverdagskjole, altfor lite pynet. Jeg tror heller ikke du klarer å finne tilbehør som gjør den "pen nok". Anbefaler deg å finne noe penere, ala denne, denne, denne eller denne. Egentlig syns jeg lang kjole passer best til bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.strøken Skrevet 21. juni 2009 #11 Del Skrevet 21. juni 2009 Nei, jeg syns ikke den passer. Dette er en hverdagskjole, altfor lite pynet. Jeg tror heller ikke du klarer å finne tilbehør som gjør den "pen nok". Anbefaler deg å finne noe penere, ala denne, denne, denne eller denne. Egentlig syns jeg lang kjole passer best til bryllup. Jeg likte da ingen av disse kjolen (kanskje den første litt, for at det ikke var sånn glatt stoff) Så det er jo helt klart en smaksak hva man liker og ikke. Jeg hadde ikke dukket opp i sånne typer kjole i bryllup med mindre det står det i innvitasjonen. Følger så klart da kleskoden. Synes uansett det er viktig at man finner noe man liker selv, hvis ikke kan man fort føle seg uttilpass, og da ser man hvertfall ikke pen ut. Bare klønete... Men skjønner også dere som synes den er for enkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. juni 2009 #12 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg syns den kjolen var kjempe fin jeg :D Bare pynte opp med fine sko og smykker, og kanskje ha sånn clutch-veske Jeg var i bryllup for ikke lenge siden og hadde denne kjolen; http://galleriet.kvinneguiden.no/?view=ima...;galleryId=1569 Den ser kanskje helt vanlig ut den også, men var kjempe fin! Sammen med hvite sko og en beige silke clutch-veske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. juni 2009 #13 Del Skrevet 21. juni 2009 Kjolen i seg selv er fin, den, men er den ikke fryktelig kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 21. juni 2009 #14 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg skal i bryllup i sommer og stresser med å finne kjole. Har sett på denne http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/...ductLarge$ fra DAY Birger et Mikkelsen. Hva synes dere?Passer den i et sommerbryllup? Den er fin, men syns den blir litt for hverdagslig i et bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #15 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg syns den kjolen var kjempe fin jeg :D Bare pynte opp med fine sko og smykker, og kanskje ha sånn clutch-veske Jeg var i bryllup for ikke lenge siden og hadde denne kjolen; http://galleriet.kvinneguiden.no/?view=ima...;galleryId=1569 Den ser kanskje helt vanlig ut den også, men var kjempe fin! Sammen med hvite sko og en beige silke clutch-veske. Det der var definitivt IKKE en kjole å bruke i bryllup, den passer mer til å tusle rundt med hjemme i huset, litt kjole i steden ofr joggebukse. Og i tillegg er den hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. juni 2009 #16 Del Skrevet 21. juni 2009 Det der var definitivt IKKE en kjole å bruke i bryllup, den passer mer til å tusle rundt med hjemme i huset, litt kjole i steden ofr joggebukse. Og i tillegg er den hvit. Haha for det første, den er BEIGE ikke hvit. Og jo, den passer i et bryllup. Den er mye finere på enn på bildet, og den er i chiffon stoff, så litt mer fin pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.strøken Skrevet 21. juni 2009 #17 Del Skrevet 21. juni 2009 Synes kjolen til Ida-Kristine var fin. Ser den for meg med smykker, sko og stæsj. Dessuten er den ikke hvit, den er champagne aktig/nude look. Som er den store fargen i år. Det kommer garantert mange på fest og bryllup med akkurat denne fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. juni 2009 #18 Del Skrevet 21. juni 2009 Synes kjolen til Ida-Kristine var fin. Ser den for meg med smykker, sko og stæsj. Dessuten er den ikke hvit, den er champagne aktig/nude look. Som er den store fargen i år. Det kommer garantert mange på fest og bryllup med akkurat denne fargen. Takk skal du ha! Det blir så klart litt bedre når man har på sko og pynter litt Og det er ikke en kjole jeg ville ha tusla rundt i hjemme, den både ser og føles altfor fin ut til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. juni 2009 #19 Del Skrevet 21. juni 2009 Champagne/nude er vel farger man i størst mulig grad bør søke å unngå i bryllup, da veldig mye brudekjoler er i disse fargene. med mindre man har fargerikt tilbehør, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 22. juni 2009 #20 Del Skrevet 22. juni 2009 Det er vanskelig å bedømme kjolen ut fra et bilde, men med tanke på merket antar jeg at den framstår litt mer "eksklusiv" i virkeligheten. At den f.eks. er sydd i silkechiffon? I så fall syns jeg den kan være fin nok, hvis man slenger på noen fine sko og smykker som kan pynte den mer opp. Men det kommer litt an på kleskoden også da, vil jeg si. Om det er smoking/lang kjole, vil denne ikke være pyntet nok. Og så vil jeg til slutt si at man kan ha på seg en gallakjole og se ganske kjedelig ut, mens en annen kan ha på seg en mindre pyntet kjole som vedkommende har gjort litt ut av, hvor sistnevnte kan komme best ut av det. Jeg mener altså å si at man ikke alltid kan bedømme ut fra et enkelt bilde av en kjole hva som vil være for lite pyntet, når man ikke har sett den på, med alt tilbehøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå