Gjest Gjest_hei_* Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jeg er så lei meg. En venn jeg er veldig glad i har slettet meg fra vennelista si på facebook,uten å si noe til meg. Jeg er kjempesåret over dette. Ville du blitt det?
MissStiles Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Vet du om det finnes noen grunn til at hun sletta deg som venn?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Har ikke fått noe skikkelig svar. Tør ikke og vil ikke å ringe el. melde /maile mase heller. Videre bruker forsvaret mitt alltid å ty til å rømme når jeg møter situasjoner som sårer meg. Er bare så utrolig trist.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Men kjære deg da. Det er Faceboook, og Internett, ikke det virkelige liv. Kanskje hun ville kun ha svært nære venner til å kunne se profilen sin? Jeg har også blitt fjernet fra listen til et par folk jeg ikke kunne skjønne hvorfor, men har rett og slett gitt blaffen. Det er vel en grunn til det, da. Men å bli kjempelei seg over noe sånt, det er dog vel drøyt.
Andrelinoge Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Jeg er så lei meg. En venn jeg er veldig glad i har slettet meg fra vennelista si på facebook,uten å si noe til meg. Jeg er kjempesåret over dette. Ville du blitt det? Ja eg hadde blitt kjempelei meg, smålig å gjøre slikt. No har eg ikke allveras greie på facebook, men om ein sletter profilen sin, hva skjer da?. Blir alle fjernet fra friends lista? Virker litt sært å fjerne 1 eller evt noen.
Lissi Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Husk: Noen ganger blir venner borte fordi de har slettet seg!
Gjest DumDumDumUnge Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Jeg tror du vet hvorfor denne vennen har slettet deg. Folk sletter ikke andre folk uten grunn. Men i tilfelle du ikke vet og er oppriktig lei deg og vil finne det ut, send melding.
Ulva Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 Eg har ein gang klart å slette bestevenninna mi fra facebook pga at ho ikkje kunne komme på ein event eg hadde lagt ut men heller ikkje satt seg opp som at ho ikkje kom, så eg sku sletta ho fra eventen, men då sletta eg ho som facebookvenn, bare tilfeldig at eg fant det ut og sendte ny venneførespørsel... Så da e ikkje alltid så gale som ein tror, om denne vennen er like fliknk som meg så er det ikkje gjort med vilje
Gjest ts Skrevet 21. juni 2009 #9 Skrevet 21. juni 2009 så fin den var den linja m baby over :D Måtte bare si det... Jeg vet ikke sikkert..men skal vente litt så skal jeg finne det ut..er så såret nå at jeg ikke vil spørre henne... tar tiden til hjelp.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 Kan det ikke være at noen venner blir slettet, uten at noen har slettet hverandre? Har vært borti det også...
Gjest Gjest_mmm_* Skrevet 22. juni 2009 #11 Skrevet 22. juni 2009 Kan det ikke være at noen venner blir slettet, uten at noen har slettet hverandre? Har vært borti det også... Jo det har skjedd meg flere ganger, spesielt med en person. Vi 'mister' hverandre stadig vekk... Det har hvertfall skjedd 3 ganger. Men da bare adder vi hverandre på nytt:)
Gjest Miley Skrevet 22. juni 2009 #12 Skrevet 22. juni 2009 Det er jo bare å spørre, tenk om det er en feil og så er du lei deg helt uten grunn
MissStiles Skrevet 22. juni 2009 #13 Skrevet 22. juni 2009 så fin den var den linja m baby over :D Måtte bare si det... Jeg vet ikke sikkert..men skal vente litt så skal jeg finne det ut..er så såret nå at jeg ikke vil spørre henne... tar tiden til hjelp. Hvis det ikke har hendt noe mellom dere eller du ikke kommer på en grunn for at hun er sur på deg, så spør!!! Det ville jeg gjort!!
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #14 Skrevet 22. juni 2009 Jeg er så lei meg. En venn jeg er veldig glad i har slettet meg fra vennelista si på facebook,uten å si noe til meg. Jeg er kjempesåret over dette. Ville du blitt det? Det er forskjell på venner og bekjente. Er det en venn ville jeg ha spurt henne rett ut (på en ikke angripende måte selvfølgelig). I steden for å spørre henne hvorfor i all verden hun har slettet deg, kan du heller fortelle henne at du ble veldig lei deg da du så at hun hadde slettet deg og at du lurer på hvorfor hun har gjort det. Selv rydder jeg av og til opp i vennelista og sletter de jeg ikke har kontakt med der inne, så har stort sett bare ekte venner på vennelista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå