MarianneE Skrevet 29. juli 2003 #1 Skrevet 29. juli 2003 Hvorfor vil dere gifte dere? Har dere noen gang tenkt på hvorfor dere vil gifte dere? Håper da grunnen er litt annen en "at vi elsker hverandre" :-? (ikke meninga og virke nebbete, synes jeg ble det da jeg leste igjennom, men er ikke det.....)
VesleBråka Skrevet 29. juli 2003 #2 Skrevet 29. juli 2003 Fordi jeg vil leve mitt partnerskap gjennom livet i form av ekteskap. Det er et valg på lik linje med samboerskap. Jeg er glad i tradisjoner, er nok mer det enn religion. Var ikke dette akkurat oppe til debatt her?
Barbie Skrevet 29. juli 2003 #3 Skrevet 29. juli 2003 Er det ikke derfor folk gifter seg da? -Fordi de elsker hverandre.. Min mann og jeg utfyller hverandre 100%,vi er verdens beste venner,og det føltes riktig. Derfor giftet VI oss!
toflus Skrevet 29. juli 2003 #4 Skrevet 29. juli 2003 Jeg er ikke i tvil. Jeg kan ikke tenke meg et liv uten mannen min, og vi har det perfekt sammen. Dette er en følelse jeg ikke har satt meg ned og laget fine setninger eller dikt om, for jeg føler at jeg ikke trenger å stå til rette for noen andre enn meg selv! Og på den andre siden så har vi valgt å få barn sammen, noe jeg ser på som et større skritt enn ekteskap!
MarianneE Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2003 Var ikke dette akkurat oppe til debatt her? Mulig.... jeg renner ikke akkurat ned bryllupsforumet.... :blunke:
Gjest Hilde K S Skrevet 29. juli 2003 #6 Skrevet 29. juli 2003 Da vi fikk vårt første barn var det en sak som rullerte i avisene om en far som ikke fikk automatisk omsorg for barnet sitt, siden han og moren ikke hadde vært gift. ( Moren døde ) Dette skremte oss litt. Bortsett fra det må jeg nok gi deg den skuffende årsaken du ikke ville ha !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå