Gjest princssyess Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 hei :-) ...kanskje et dumt spm, men kan jeg ta med rettetang i håndbagasjen på flyet?...Jeg regner med det da, men må være sikker for jeg elsker min rettetag og lar den ikke ligge igjen på en flyplass, heh :-p
Serpica Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Ja, er vel ingen grunn til at du ikke kan ta med en rettetang i håndbagasjen... Med mindre de tror du skal bruke den som våpen og slå folk med den
Respect Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Akkurat det samme lurer jeg også på. Sikker på at den ikke blir tatt?
Gjest Minne Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Dette kan du sjekke på www.osl.no Jeg har flydd typ 2 ganger i måneden og den første gang hadde jeg med rettetang, og den fikk jeg ikke gjennom da den gikk som "potensielt slagvåpen". Så ja...
Gjest princssyess Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 oida, så da er det litt usikkert om jeg kan ta den med faktisk?! :-p Hm, dumt å gamble på den... vansklig situasjon dette, hehe. Takk for svar iallfall!
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Jeg fløy tur/retur USA med rettetang i håndbagasjen i Mai. Var igjennom norsk, tysk og amerikansk sikkerhetskontroll uten problemer.
Gjest m Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har hatt med rettetang og hårtørker i hånsbagasjen, den ble rikitgnok sjekket da det var masssse ledninger.. men jeg fikk ta det med meg, ikke noe problem. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå