Gå til innhold

Rengjøring av vibrator

Fremhevede innlegg

Gjest fnisa
Skrevet

Må man bruke vibratorrens til leketøyene sine?

Har en vibrator i hardplast som ble brukt "bak" og jeg blir ikke kvitt lukten uansett hva jeg vasker den i.

Jeg har ikke prøvd vibratorrens enda, vil det fungere? Er det verdt å bruke penger på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er verdt å invistere i en vibratorrens ja, om ikke den får vekk lukten tror ikke jeg det er stort flere midler som kan uten å ødelegge den på et vis.

Skrevet

Enig, en vibratorrens bør kjøpes uansett, og bør brukes etter hver omgang med vibratoren, samme hvilket hull.

Skrevet

JA! Løp og kjøp! En vibrator skal vaskes godt (skylles med varmt vann, og vaskes med underlivssåpe) Etter hver gang den er brukt. Hver 3.gang Ca skal du bruke en vibratorrens/antibakteriell gel til bruk på overflater o.l. Dette er hvertfall viktig når du har brukt den i "2ern" og du har tenkt å bruke den i skjeden etterpå.

Skrevet
JA! Løp og kjøp! En vibrator skal vaskes godt (skylles med varmt vann, og vaskes med underlivssåpe) Etter hver gang den er brukt. Hver 3.gang Ca skal du bruke en vibratorrens/antibakteriell gel til bruk på overflater o.l. Dette er hvertfall viktig når du har brukt den i "2ern" og du har tenkt å bruke den i skjeden etterpå.

Det har jeg faktisk lurt litt på: kan man bruke vanlig antibaktriell gel som man får kjøpt på apoteket til hendene til rengjøring av sex leketøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...