Gjest D-shol Skrevet 20. juni 2009 #1 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvor får man kjøpt fine, flate, grønne sko?!?!? Eller lilla for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 22. juni 2009 #2 Del Skrevet 22. juni 2009 Har disse skoene, og de er bare helt skjønne! Finnes i både grønn, lilla og en mengde andre farger. Jeg kjøpte dem på Euro Sko på Oslo City Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 22. juni 2009 #3 Del Skrevet 22. juni 2009 har også sett at bianco har fått inn ballerinas i maaaange fine sommerfarger. I grønn og lilla også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D-shol Skrevet 22. juni 2009 #4 Del Skrevet 22. juni 2009 Har disse skoene, og de er bare helt skjønne! Finnes i både grønn, lilla og en mengde andre farger. Jeg kjøpte dem på Euro Sko på Oslo City :gjeiper: Fikk litt sjokk da jeg så bildet, men så oppdaget jeg at det var jeg som hadde glemt å skrive at de skal brukes til brudekjole. Men de er ufattelig kule og jeg ønsker meg sånne, venter bare på stooor lønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 22. juni 2009 #5 Del Skrevet 22. juni 2009 Bianco har disse som blandt annet finnes i lilla og grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 22. juni 2009 #6 Del Skrevet 22. juni 2009 Den grønnfargen var nå mer mint enn grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 23. juni 2009 #7 Del Skrevet 23. juni 2009 Mint er fortsatt en grønnfarge. I tillegg fantes de i lilla som hun også spurte om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 23. juni 2009 #8 Del Skrevet 23. juni 2009 :gjeiper: Fikk litt sjokk da jeg så bildet, men så oppdaget jeg at det var jeg som hadde glemt å skrive at de skal brukes til brudekjole. Men de er ufattelig kule og jeg ønsker meg sånne, venter bare på stooor lønning El Naturalista har kule og kjempegode sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå