Gjest farge Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Åh.. jeg kjeder meg, og tyr derfor til KG-folket i håp om å få meg en liten lattersalve eller to! Så søk din muse og fortell meg noe artig som har skjedd deg på din arbeidsplass!! Her kommer min lille historie.. Kanskje ikke så morsomt, men da slipper nestemann å føle at han hopper etter Wirkola. Here we go: Jeg jobber på et sted der man enten er på kjøkkenet eller på kontoret. Jeg har jobbet her i seks måneder, og ble tidlig kjent med kollegaen min "Ali" - som, ja, er utlending. Når vi treffes om morgenen har han ofte stilt meg et noe underlig spørsmål, og etter mitt syn noe privat: "Hei Anne! Er du på tjukken?" Hvorpå jeg har prøvd å flire det litt vekk osv. Dette har altså foregått i seks måneder, og først i går gikk det opp for meg at det Ali egentlig spør om er: "Hei Anne! er du på kjøkken?" ------------------------------- Herregud, mannen må jo tro jeg er gal! 1
Gjest Purple Haze Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Hehe, den var morsom Jeg har ikke så veldig mye å bidra med her, uten å avsløre hvor jeg jobber, og det ville ikke bli bra.... Men her kan det jo komme mange bra historier
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 likte den! ... må tenke litt til, kanskje jeg kommer på noe.
Cata Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Muligens ingen höjdare dette, men.... Jeg jobber i et mannsdominert miljø og gutta er ikke alltid så lette å målbinde, men av og til scorer jeg poeng på de utroligste ting. På et fordums arbeidssted måtte jeg passere en døråpning ganske mange ganger i løpet av en dag. En dag klarte jeg det kunststykket å møte samme kollega i døråpningen opptil flere ganger. Da det skjedde for tredje gang den dagen kunne jeg ikke dy meg, jeg fisket fram min mest flørtende stemme, flagret sterkt overdrevet med øyenvippene og kommenterte: "Vi kan ikke fortsette å møtes på denne måten." Kollega (godt voksen mann) rødmet til langt uti øreflippene, humret et lett brydd "hehe" og forsvant. 2
Gjest Blondie65 Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Det skulle avholdes et kurs et sted og så var det kommet flere deltakere enn det var plass til. Da kommer stjernekommentaren fra en av våre nye landsmenn: "Komma her på kurs og så har de ikke pult en gang." Selvsagt med lang u ...
Wonders Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Jeg hørte en kollega en gang skulle hjelpe en på engelsk via telefon. Hun stabla seg frem i samtalen. Litt norsk, litt engelsk. Han trengte info anngående en innbetaling han skulle utføre...Kontonummer osv... Min kollega sa: Hold on, I'll give you a KID. Mannen i andre enden ble helt stille. Hun sa: "You want a KID, yes?". Den forferda engelsktalende mannen i andre enden lå på røret! Jeg knakk sammen i latter, og så forstod hun hva hun hadde sagt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå