Gå til innhold

Hvor kjøpe korsett som holder inn valkene?

Anbefalte innlegg

Gjest Miley
Skrevet

Hvor kjøper man korsett som holder inn valkene?

Skrevet (endret)

Det leitet jeg leeeeeenge etter :)

Vollers har korsetter som virkelig gjør livet smalere og holder valker inne. Litt dyre, men de kan jo bruker i mange anledninger!

Jeg har bestilt et, gleder meg sånn til å få det. Lyse rosa, da min kommende man elsker at jeg bruker fargen. Bukett og sko er i samme farge ;)

Jeg har bestilt gjennom noughtyshadows, der er det litt av hvert, ikke alt etter min smak, men mange nydelige korsetter! Det er en butikk i ski som selger de og, men ofte må bestilles.

Var jeg deg ville jeg prøvd et før du bestiller. Det med størrelse er litt annerledes, må bestilles mindre en du bruker så de strammer, ellers har de jo ingen funksjon.

Dette har jeg bestilt i lyse rosa, som ikke har mønster, ren blank sateng.

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet
Hvor kjøper man korsett som holder inn valkene?

Ebay ;)

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Min kjole var så stram at den holdt alt på plass den gangen jeg giftet meg, er ikke de fleste brudekjoler det?

Gjest Miley
Skrevet
Min kjole var så stram at den holdt alt på plass den gangen jeg giftet meg, er ikke de fleste brudekjoler det?

Absolutt ikke :ler:

Gjest Miley
Skrevet
Det leitet jeg leeeeeenge etter :)

Vollers har korsetter som virkelig gjør livet smalere og holder valker inne. Litt dyre, men de kan jo bruker i mange anledninger!

Jeg har bestilt et, gleder meg sånn til å få det. Lyse rosa, da min kommende man elsker at jeg bruker fargen. Bukett og sko er i samme farge ;)

Jeg har bestilt gjennom noughtyshadows, der er det litt av hvert, ikke alt etter min smak, men mange nydelige korsetter! Det er en butikk i ski som selger de og, men ofte må bestilles.

Var jeg deg ville jeg prøvd et før du bestiller. Det med størrelse er litt annerledes, må bestilles mindre en du bruker så de strammer, ellers har de jo ingen funksjon.

Dette har jeg bestilt i lyse rosa, som ikke har mønster, ren blank sateng.

Har du en adresse til nettsiden, jeg finner ikke noe?

Gjest Miley
Skrevet

Takk :)

Hva er forskjellen på alle de korsettene? Jeg vil ha noe som holder midja inn og puppene opp, hva er det jeg velger da?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg synes at de korsettene der passer under en brudekjole akkurat... er det ikke vanlig å ha hvit/lyst undertøy da?

Og det er et stort utvalg av korsetter i brudesalongene rundt omkring.

Skrevet

Vollers modell: V1904 holder livet flott inn (barbie liv) og med push up effekt om man har b eller c cup (perfekt til meg som ikke har så store bryster, de forsvant nærmest i kjolen :sjenert: ) Om man har større finnes det en annen modell som heter :V1106

Jeg har hørt og prøvd og funnet ut at hjerteformet over brystet gir finest bryster. De andre kan gi litt trekantet bryster, ihvertfall for oss som har ammet babyene våre....

Man kan velge hvilke farge som helst : hvit, ivory, lys rosa, lys blå, med andre ord alle farger. Med mønster eller helt blanke, med blonder, de har spesielle for bruder også. V1125, men denne har ikke hjerteformet over brystet, men er veldig søt.

Gå inn på vollers sine sider og skriv ned nr på modellen og bestill den gjennom noughty shaddows, tror det lønner seg. ;)

Husk å bestille riktig størrelse!!!!

Skrevet

Vollers og Axford har skikkelig korsetter ja, men vær obs på at dersom du ikke er vant til å gå med skikkelig korsett fra før så bør du øve litt for du ender opp med å bruke mange muskler du ikke er vant til.

Begge to har forresten en kategori som heter bridal: Vollers og Axford :)

...selv hadde jeg tenkt på korsett fra en av de, men kjolen min er for lav i ryggen så jeg må finne på noe annet.

Skrevet

Change har flotte korsetter til en billig penge.

(Butikker over hele landet) For både små og stoooore pupper. Jeg er i hvertfall storfornøyd med med mitt korsett. Avtagbare strømpebånd og greier...

Og kke en valk i sikte :)

www.change.com

Lykke til!

Skrevet
Change har flotte korsetter til en billig penge.

Det Change kaller korsetter er ikke et skikkelig korsett :)

Skrevet
Det Change kaller korsetter er ikke et skikkelig korsett :)

Nei, men det funker bra, og er et billig alternativ :)

Skrevet

Jeg bestiller mine fra Axfords eller Vollers, og det lønner seg stort sett ikke å bestille fra de norske butikkene. De er priset ganske høyt i norge pga. smalt marked, og man slipper som regel unna med lavere pris om man bestiller fra utlandet, i tillegg til at man får kyndig veiledning når det hjelper valg av størrelse.

Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet (endret)

Jeg har bestilt fra www.therosedress.com, og det er helt supert! Korsettet heter Flattering Me. Anbefales på det varmeste. Portoen er dog dyr, men det finnes måter å få frakten den billigere på.

Bilde

Innlegget er endret. Bilder med Img-tag er ikke tillatt i innlegg. (Bruk "Sett inn link" eller last opp som vedlegg)

Phaedra,mod

Endret av Phaedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...