Gjest trønder_pi Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har ikke full kontroll på når mensen skal komme, men det er omtrent i disse tider. Det er nok så nøyaktig en måned siden forrige gang. Jeg tok en test igår morges og en i morges, og begge viste samme resultat: En svak, positiv strek etter 4-5 min. Det var en veldig svak strek, men den ble sterkere og fikk klar farge etter at tiden hadde gått ut. Testene jeg brukte er fra "billigetester". Ifølge nettstedet er skyggestreker fargeløse. Det er så vanskelig å si når streken er så svak, men etter at tiden hadde gått ut ble den sterkere og fikk en tydelig farge. Kan det likevel være skyggestreker?
Saeria Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Jeg fikk en svak strek etter "testtiden var ute" på en sånn billigtest noen dager før jeg forventet mens (har ustabile sykluser, så helt sikker kunne jeg ikke være). Er nå 33 uker på vei. En digitaltest og en billigtest til bekreftet graviditeten noen dager senere. Da kom streken på billigtesten opp fort, men var fortsatt svak. Jeg ville derfor ventet en dag eller to til, og tatt en ny.
Gjest trønder_pi Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Tror neppe jeg klarer å vente flere dager. Er vel ikke den mest tålmodige typen. Men da er det godt det finnes noen billige tester... ;-) Lykke til med de siste ukene da!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Ikke for å ta fra deg håpet, men jeg fikk sånn strek, men var ikke gravid.. Håper selvsagt det beste for deg! Lykke til!
Gjest trønder_pi Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 En liten oppdatering: Jeg tok nye tester idag, både en clearblue og en billigtest. Clearblue viser en tydelig men veldig svak strek (på tvers av den som alltid er der) som kommer frem etter ca. 4 minutter. Jeg er nokså sikker på at det ikke kan være en skyggestrek for den er blå og ikke grå. Billigtesten viser fremdeles en vag, svak og veldig utydelig lilla strek. Strekene er jo fremdeles veldig svake, så jeg tør ikke helt å tro på det enda. Jeg fortsetter nok testinga til strekene blir tydelige.
angelou Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Tipper du er gravid, for jo være måte på hvor mange skyggestreker du skal ha
Gjest trønder_pi Skrevet 22. juni 2009 #7 Skrevet 22. juni 2009 JEG ER GRAVID! Tok en ny test imorges (digital) som ga et helt klart "GRAVID" etter bare et minutt. Takk for svar mens jeg ventet på å være sikker... Holdt på å gå på veggen. Lykke til til dere andre da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå